Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 691
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
even update van mij ^^ heeft leuke tijd met mn vwiendje heeft hekel aan Rusland (zag Rusland voorbij komen toen ik even snel alles nascrollde en en en en.. hebt gister taco's gegeten en vanavond zelf lasagne maken JAM JAM |
| reactie 692
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik heb gewoon .. Iets tegen de Russische president. Iets tegen Rusland omdat een vriend van me daar woont. En bijna vermoord werd omdat hij homo is. Ik heb gewoon een vreselijke hekel aan alles wat met Rusland te maken heeft :'/ - Woow, het moment dat je een GIF maakt en PhotoShop besluit zich af te sluiten terwijl je nog maar 9 layers hebt opgeslagen v.d 15 -.- |
| reactie 693
|
|
|
nja hier dus tzelfde.. Poetin mag ik dus echt niet.. zn nieuwe wetten en manieren ook echt niet.. en hoe ontzettend bekrompen/hypocriet een groot deel van de bevolking is ook zeker niet |
| reactie 694
|
|
|
Ik kan het ook niet geweldig vinden met Russen, ze zijn .. Erg 'luidruchtig' om niet te zeggen, zit er een Rus in je hotel, je zal het weten .. Rusland is 'gemeen'. |
| reactie 695
|
|
|
nja wat me vooral dwars zit is hun visie op mensenrechten.. hun bekrompenheid etc.. WHAAAAA IJSJES-WEER |
| reactie 696
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Rusland zelf heb ik geen hekel, qua land kan het best mooi zijn. Besneeuwde Siberië enz. (natuurliefhebber) En Poetin zelf tja.. Hij is gewoon een vervelend ventje, Hitler 2 zag ik ooit in Het Nieuwsblad staan.. Wel ijs met slagroom he, of heb je liever een waterijsje? |
| reactie 697
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
tsss. alleen omdat ik zei dat ik uit rusland kom is rusland niet goed en russen luidruchtig. en poetin is een leuke vent. een echte vent. kun je nog veel van leren. |
| reactie 698
|
|
|
hehe heb gister al een liter straciatella-ijs opgevreten... nu zonet waterijsje (cola-smaak_) gehad.. en vanavond chocolade-taart met slagroom (is diep van binnen een dik kereltje haha) Nja Rusland als land heb ik ook niks op tegen.. alleen de normen en waarden en idd Poetin word al Hitler 2 genoemd.. hij pikt land in momenteel, hij gebruikt de Olympische Spelen om zn haat-boodschap rond te gooien, en heeft lak aan mensenrechten... alle drie de dingen die Hitler ook deed.. |
| reactie 699
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ook een ijs-liefhebber merk ik Tja, ik hou mijn hart vast, ook met ruzie met Oekraïne momenteel. Oorlog, lijkt zo ver weg, maar toch ook heel dichtbij, omdat het in Europa plaatsvindt.. |
| reactie 700
|
|
|
wat praten jullie in de ruimte joh arrogantie. ik bijt niet hoor. vraag maar aan patros ik mail hem zo vaak dat ie mij leuk is gaan vinden. we zijn intellectueel aan elkaar gewaagd. hmpf. ik schaam me niet ook al is hij pas 16. |
| reactie 701
|
|
|
zeker weten een ijsliefhebber half verslaafd eerder haha mja oorlog kan idd nog volgen.. mja dunno.. wereldwijd zijn we mietjes als het aankomt om tegen Rusland in te gaan.. (iets wat ik belachelijk vind btw.. puur vanwege kernwapen.. ehm jongens er ligt al voor 150 miljoen aan kernwapens van Amerika hier in Nederland.. one push of a button and we're gone?) en trouwens.. derde wereldoorlog hebben we al gehad/vind momenteel nog plaatst.. afghanistan, iran en irak.. is bijna heel europa + dus amerika bij betrokken geweest.. plus de oostlanden zelf nog.. enige verschil.. het was dit keer vooral een economische/financiele oorlog, waarbij het gevecht vooral in de oostlanden plaats vond, niet in onze eigen landen |
| reactie 702
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dan weet je meer dan mij Sum -,- Ik begin je enkel iratanter te vinden na elk bericht dat je plaatst |
| reactie 703
|
|
|
Mwhahaha xD Ik moet echt iedere dag met Sim lachen :') |
| reactie 704
|
|
|
Ik ben doodmoe. Ben net thuis. Heb de hele dag vrijwilligerwerks met vluchtelingen gedaan. Met marokkanen die gevlucht zijn omdat ze homo zijn. Heb een paar woorden geleerd: chamla chamla Mesgotta Zemmel Pffffff doodmoe |
| reactie 705
|
|
|
SayWeCanFly - Scars Wauwh .. |
| Naar boven | |