Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 706
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zet morgen.denk.ik een semicolon op mijn pols... |
| reactie 707
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Semicolon project is vandaag .. ^^ - "Kom mee naar buiten" "Nee ik heb al ijs gegeten" "Kom mee" "Neehee" "Waag het de pc op te zetten en je mag er een week niet op" Ouders -.- |
| reactie 708
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Remon, je lijkt op mij dan. Ben namelijk ook een heel groot ijs-liefhebber Kamilla, ben je zo moe van je zelf? Kan ik me wel voorstellen eig. Man man man... (Ik weet het, ik met mijn negeren maar, dit moet er af en toe gewoon uit.. Wanneer wordt ze nou eindelijk geband?) |
| reactie 709
|
|
|
Ijs <3 - Mijn 'stukje' verhaal is toch langer als ik dacht xd |
| reactie 710
|
|
|
*pakt haar mobiel* - Voor mij is het elke dag eigenlijk semicolon project... :-/ |
| reactie 711
|
|
|
Altijd mobiel - Ja, hmm :/ Vandaag al vier keer opnieuw getekend. En nu weer. |
| reactie 712
|
|
|
Als je maar volhoudt niet te snijden... |
| reactie 713
|
|
|
Hm, ik moet wel, ik heb weinig keus ook. Eén kras en m'n moeder dwingt me naar een psych. Niet .. Dat ik nog echt van plan ben te snijden, ik ben 'gelukkiger' sins ik het niet meer doe. |
| reactie 714
|
|
|
Of gelukkiger omdat je moeder ervan weet? |
| reactie 715
|
|
|
Ik zou het niet weten, ze heeft er niet meer met me over gesproken of niets, ik denk eerder gelukkig dat ik geen krassen heb die ik moet verbergen |
| reactie 716
|
|
|
Allemaal ijsjes Is ook wel fijner zo, als je niks te verbergen hebt |
| reactie 717
|
|
|
Ik heb genoeg te verbergen voor mensen (op school). Als je mijn pols goed bekijkt zie je een paar lijnen staan. En ik heb een paar littekens die minimum over 3 jaar pas weg zijn |
| reactie 718
|
|
|
Tja, littekens. Ik heb er zelf ook nog steeds 1, over 4 maanden is dat 3 jaar oud. Souvenir van het werk, van waterflesjes kapot snijden |
| reactie 719
|
|
|
Litteken van arm opengekrabt te hebben, van te vallen op de trap, van mezelf te krassen en euhm, zo iets ongeveer .. - Waarom begin ik überhaupt vrijwillig aan een boek met 1184 bladzijdes, krijg ik nooit uit xd |
| reactie 720
|
|
|
Ach, je komt er vanzelf |
| Naar boven | |