Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 751
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Aschendorf ff kleren en boodschapjes gekocht |
| reactie 752
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Esmée, dat is inderdaad heel vervelend. Wij hebben zo een tweeling Ach ja, kindjes zijn over het algemeen wel patékes eh - Wat heb je allemaal gedaan in Duitsland, Rémon? - Nathan, je hebt volkomen gelijk |
| reactie 753
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zegt me niks, heb net proberen te spieken maar, Google Maps werkt momenteel even niet. (zo jammer, is zo mooi geworden, de nieuwe versie..) Is dat vlakbij de grens? Ja, kinderen zijn allemaal kleine wondertjes |
| reactie 754
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Remon, sorry ;P - Evi, inderdaad. Ik vind kleine kinderen best wel leuk, maar zij mij niet xD |
| reactie 755
|
|
|
hehe onze berichten liepen ff gelijk volgens mij maar even met mn moeder en mn mannetje aan t winkelen geweest eerst even broodje gegeten en wat boodschapjes gedaan.. toen nog ff nieuwe kleertjes gehaald en weer snel richting huis.. (mn hondje moet ook even buiten en eten offcourse |
| reactie 756
|
|
|
Remon, je houdt wel van verkleinwoorden he - Waarom is het zo moeilijk Come As You Are te spelen én zingen -.- |
| reactie 757
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
|
| reactie 758
|
|
|
hehe tuurlijk a small thing usually is a cute thing |
| reactie 759
|
|
|
Haha xD - Nadat ik Cobain had getekend heeft mijn zusje dat ook geprobeerd, ik vond het zo schattig en het is best nog goed gelukt, dus hangt 'ie op mijn muur. Ze is zo gelukkig xD - Ik weet niet hoe het komt, doordat ik eindelijk mijn haar doe hoe ik wil of omdat ik complimenten krijg op mijn 'mooie' *kuch* Cobain tekening, maar ik heb zo vaak gelachen vandaag :s meer als ik normaal in een week doe - |
| reactie 760
|
|
|
Cobain.. nice.. luister t bijna niet meer.. maar blijft zeker nice |
| reactie 761
|
|
|
Iedere dag. Ieder moment dat ik studeer. Als ik geen andere muziek luister. Als ik mijn radio opzet. Als ik teken, opruim, afwas, .. Altijd Nirvana. Ik .. Luister gewoon heel erg vaak Nirvana :S ~ SayWeCanFly is zo .. Wauwh. Ik heb vanavond niets anders gedaan als Scars geluisterd en de tekst gelezen ~ Ik ga maar eens, tot morgen |
| reactie 762
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
(eigenlijk schrijf je froe als: Frou)(yaah, idk..) _ Ik ken 'Scars' niet :s _ Haha, eindelijk gedeblokkeerd _ Oh, schattig dat u zus die ook wilt tekenen Altijd als ik bij u thuis was, Esmée, en u zus had iets getekend, dan zei je meestal heel sarcastisch: 'Ja, mooi.' en toen lachten we altijd ^^ |
| reactie 763
|
|
|
Emma, ik zeg froe, shush xD ~ Je kent Scars niet, maar wel SayWeCanFly ? ~ Emma, 20 meldingen; Emma heeft je foto geliked, Emma heeft je profielfoto geliked, Emma .. ~ Nu nog altijd :$ maar haar Cobain is gewoon echt heel leuk >~< |
| reactie 764
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik weet niet eens wat SayWeCanFly is - Horror, love it!! |
| reactie 765
|
|
|
Mijn. Slipknot. Shirt. Is. Te. Groot. -.- Nu moet ik h'm terugsturen Gelukkig dat mijn BFMV en AA shirts wel goed zijn xD En mijn Cobain vlag plus Nirvana poster :3 ~ SayWeCanFly is een jongen die muziek maakt, Braden :3 |
| Naar boven | |