Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma. F klinkt gewoon vreselijk, weet je x'D Je kan ook gewoon 'Esmée' zeggen hoowr - Patros, nope, ken ik niet ^^ - Zegt een meisje: Ik heet Renée. Zegt mijn moeder: "Oh zou wou ik mijn dochter ook noemen. Zeg ik: Ah bah, nee dankje. Bedenkt ik me plots dat dat meisje net was weggelopen anders had ik zo een probleem gehad. Ik ben zo een idioot -.- |
| reactie 737
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha die had ik nog niet door ^^ Goed gezien Patros :d _ M'n kat kakt altijd in de tuin, en die wilt da altijd onder graven met z'n linker-, of rechtervoorpootje, en soms lukt da nie. :d echt grappig om da dan te zien! _ Hah oke Esmée Heel slim |
| reactie 738
|
|
|
Dankje, Emma, zo ben ik *kuch* |
| reactie 739
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja totally _ Facebook (we zullen zeggen m'n computer -_-) doet raar. |
| reactie 740
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
la la la.. net terug van dagje duitsland met mn mannetje en met moeders.. was weer gezellie ^^ misschien heel erg.. maar heb Narnia nog steeds niet gezien hihi oeps Facebook doet laatste tijd wel vaker raar.. is omdat je nu ook kunt bellen enzo via fb.. vet maf.. plus ze hebben whatsapp dr bij over genomen.. dus zal wel even omschakelen zijn nog denk ik.. O ja en Kamille.. het is niet aan jou om mensen via internet te gaan vragen wat ze mee gemaakt hebben.. het is aan hun zelf om zoiets eventueel te delen (of niet natuurlijk).. |
| reactie 741
|
|
|
Emma, ik ga je nu deblokken, sorry, ik was het zo totaal vergeten :'c - Facebook is super super super traag bij mij, ook omdat ik nog eens alle informatie van een EIOR moet laden en FB pagina's laden traag xD |
| reactie 742
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Hh je bent zoo grappig patros. |
| reactie 743
|
|
|
Oke, niet dat het iémand gaat interesseren maar ik heb mijn froe eindelijk zoals ik wil >~< moeder was aan het zeuren over 'emo froe' 'trekt op niets', maar ik ben blij dat het me gelukt is :3 nu nog zwart en ik vind het totaal okey ;$ - En maar eens beginnen tekenen :s |
| reactie 744
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Pff, kleuters zijn zooooo vermoeiend |
| reactie 745
|
|
|
Froe als in afro? :O |
| reactie 746
|
|
|
Neeh, froe - pony dinges Cx - Evi, haha hoezo ? |
| reactie 747
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik doe als vakantiewerk een kleuterkamp Maar mijn kleutertjes zijn nogal frank en opstandig en willen vaak niet meedoen. Zeer jammer Maar ze kunnen ook echt lief en schattig zijn |
| reactie 748
|
|
|
Mijn tante doet kleuteropvang, daar heeft ze ook een pestkop die niet luisterd, tegenspreekt en uitlacht. Vervelend als iets :/ |
| reactie 749
|
|
|
haha ow dacht dat je afro bedoelde would have been cool though |
| reactie 750
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waar in Duitsland ben je geweest Remon? Tja, kindjes.. Ze kunnen leuk maar ook vervelend tegelijk zijn |
| Naar boven | |