Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 676
|
|
|---|---|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Rusland is niet heilig |
| reactie 677
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
People who are acting that they are stupid so they think they are "cute" have to slapped in the face with a friespan. |
| reactie 678
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dankje, Patros :$ - Ik ben zonet met alles van 'idiote emo' tot 'vuile sl*t' uitgescholden. Gezellig als je vriendin langskomt maar ze belt een vriend die zo gemeen is :/ - Ik ga ook maar slapen, slaapgoed ^~^ |
| reactie 679
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
(late reactie op een bericht van een tijd terug) Nathan, ik zal binnenkort wel wat foto's van mijn handvaardigheid project plaatsen, vrijdag moet het namelijk af zijn en ik moet dan gelijk foto's maken voor het eindverslag Voel me echt veel beter sinds ik niet meer blow, maar ik mis ook wel wat. Het voelt alsof de hele wereld enigsinds zijn contrast is verloren; Ik zie de duistere dingen minder maar ik kan ook minder intens genieten van bepaalde willekeurige dingen. |
| reactie 680
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Veel plezier vandaag kleuters. X |
| reactie 681
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke Bart Dank je wel Patros, we hebben ook echt heel veel aan jou |
| reactie 682
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jep _ Terug van de kappeeerrr!!! Wel iets korter dan ik wou, maar dat groeit wel weer aan |
| reactie 683
|
|
|
Emma, moet jij veel zeuren xD Wedden dat het allemaal wel meevalt - En ik kan weer (eindelijk) anime gaan kijken |
| reactie 684
|
|
|
Moet een fictieverhaal schrijven over mijn leven.over 25 jaar -,- Ken niks bedenke -,- |
| reactie 685
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Patros, leuke opdrachten he?! :p Vandaag laatste toetsweek toets gehad, morgen nog twee vas toetsen 3 uurtjes les en paasviering dan vakantie! |
| reactie 686
|
|
|
25 jaar, moest ooit (2007) eens verzinnen van school hoe mijn leven er uit ziet als ik 80 ben |
| reactie 687
|
|
|
Die opdrachten zijn stom als weet ik veel wat xD Onze opdracht was; omschrijf je leven als overgoorouder en beschrijf je kleinkinderen. Kom op xD |
| reactie 688
|
|
|
Overgrootouder nog wel joh |
| reactie 689
|
|
|
Ik heb gewoon een compleet onzin verhaal geschreven, moest minimaal 270 woorden zijn -,- |
| reactie 690
|
|
|
Patros, kun je wat laten zien? Toekomstverhalen vind ik wel leuk af en toe |
| Naar boven | |