Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 661
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Dank je Patros. Wist het even niet meer... Zo, die is ook weer geruimd. |
| reactie 662
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Thnxx Patros - Ik moet ook nog eens dichten, maar ik weet niet waarover xD - Imagine living like a queen someday .. Oke sorry xD |
| reactie 663
|
|
|
Dat probleem heb ik juist niet, heb genoeg onderwerpen waar ik over blijf malen maar krijg gewoon geen zinnig woord op papier... |
| reactie 664
|
|
|
Dat heb ik ook soms. En ik ben een gedicht (letterlijk) kwijt .. Ik had het tussen een boek gestopt en nu is het weg. Volgens mij heeft mijn zus het gestolen; kans is zeer groot |
| reactie 665
|
|
|
Ik schrijf weleens dingen op losse blaadjes, en die kom je dan echt overal tegen... |
| reactie 666
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
heb zelf ook iedere keer dat wanneer ik wil schrijven,, het me niet lukt.. maar wanneer ik in bed lig en helemaal niet onder de warme dekens weg wil dan begint t juist te komen.. best irritant XD groetjes van mij en mn vriend ^^ (dunno when im back again.. but i will ^^ ) |
| reactie 667
|
|
|
Groeten terug! Ze komen altijd op onhandige momenten in me op, op school, in de auto enzo.... Zo irritant! |
| reactie 668
|
|
|
Veel plezier/succes/ .. Wat dan ook Remon - Lisanne, ik steek mijn gedicht zo ver mogenlijk weg, ik dicht op papier nooit over 'leuke' onderwerpen .. |
| reactie 669
|
|
|
Had er gisteren 1 op school geschreven op een blaadje en (volgens mij) in mijn tas gestopt. Kan het nu alleen nergens meer vinden, hoop niet dat 1 van mijn klasgenootjes ofzo het te pakken heeft gekregen... |
| reactie 670
|
|
|
Een jaargenote van me had uitgevonden dat ik op deze site zit. Ze houd haar mond, maar ze kijkt me met de dag vreemder aan. In een ruzie noemt ze me vaak dingen als "Dichtende zwartgekleede idioot' enzo, maar oke, ik ben het gewoon en het interesseerd me niet veel |
| reactie 671
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bij mij komen ze het meeste als ik moet leren of als ik een toets voor me heb. Gelukkig heb ik morgen de keus om een gedicht te maken voor een schrijftoets |
| reactie 672
|
|
|
Esmée, Als ik hier niet meer te vinden ben is dat gebeurd... Dan kan ik echt niet meer door de school lopen en alles negeren, want dat gaat hier als een lopend vuurtje de school door. Maarre ik ga slapen! Goodnight! |
| reactie 673
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goede avond, slaaplekker |
| reactie 674
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Had ik al Verteld dat ik russisch ben Mijn pa had mijn ma tijdens de zwanendans leren kennen Mijn ma woog toen 67 lengte 1.78 dat was best veel voor ballet Ze viel op en mijn pa dacht; o goed vlees in de kuip Na 3 maanden stalken kreeg ie haar eindelijk zover om met hem mee te gaan eten In een indisch restaurant in rusland Dat was zeldzaam hoor in die tijd |
| reactie 675
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, vooral omdat je daar alleen maar streekrestaurants hebt, comercie is verboden in Rusland - Grappig hoe mensen die verweg wonen veel meer voor je kunnen betekenen dan mensen die je elke dag ziet. Voorbeeld: Esmée, Kayleigh en Nath |
| Naar boven | |