Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Al die koekjes, gewoon skittles voor mij - Iemand enig idee of Blink-182 goed is x'D |
| reactie 647
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zou niet weten wat dat is eeelijk gezegd... |
| reactie 648
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ik ook niet... Geen koekjes voor mij. |
| reactie 649
|
|
|
Skittles is snoep - Altijd fijn, de dag nadat je terug komt ziek worden -.- |
| reactie 650
|
|
|
Beterschap - Net een nieuwe albumcover van Hypernova (van The Browning) gemaakt. Nog best goed gelukt |
| reactie 651
|
|
|
Beterschap Esmée. Volgens mij is alles wat jij covert best goed gelukt! |
| reactie 652
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
SKITTLESSS <3 <3 <3 <3 <3 zowat de lekkerste snoepjes ter wereld. _ Ja, sterkte Esmée <3 xoxo _ Seffes naar film ^^maar heb nog niet gegeten, m'n zus is net kip curry aant maken, maar m'n mama en ik kunnen niet echt eten, anders zitten we al vol en dan zijn we telaat om iemand op te pikken |
| reactie 653
|
|
|
Eetsmakelijk! |
| reactie 654
|
|
|
Het is puur het hoesje hoor, dat album zelf coveren gaat nooit lukke |
| reactie 655
|
|
|
Haha, dat had ik al door, gezien jullie (volgens mij)goed kunnen tekenen... waar kun je ook al weer gedichten verwijderen? Heb namelijk net een stom gedicht gepost... |
| reactie 656
|
|
|
Ik teken als mijn overleden konijn, dus dat valt wel mee hoor Gelukkig mocht het op de computer |
| reactie 657
|
|
|
Tekenen op een computer is zo extreem lastig xD Ik kan er nooit wat van :S - Ik ben al wat beter maar toch een riendin moeten afbellen /: - "Esmée, echt waar, dat shirt is niet mooi met die skulls op" 'Jawel dat is het wel, het is mijn geld en dus mijn shirt.' Kom op, wat is er mis met een BFMV shirt met een hart van skulls xD www.large.be/bullet-for-my-valentine-skull-heart-girls-shirt/art_244585/ |
| reactie 658
|
|
|
waar kun je ook al weer gedichten verwijderen? Heb namelijk net een stom gedicht gepost... Ik kan überhaupt niet tekenen, laat staan op de computer... |
| reactie 659
|
|
|
Bij mijn gedichten, daarna op het kruisje achter het gedicht - Nice shirt |
| reactie 660
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Weet besto dat je reclame maakt esmee? Ik wil dat je voortaan mij als een koningin behandelt Anders ga ik het bij besto melden. |
| Naar boven | |