Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ohja, Patros, slagers zijn vreselijk xD |
| reactie 587
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nummer 6 was Grapjas |
| reactie 588
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mja,.. ouders buigen op den duur toch wel een beetje.. meestal omdat ze door hebben dat het toch niet volledig helpt (maar een beetje proberen blijven ze altijd zolang je thuis woont |
| reactie 589
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ohja *geen Vrijdag, account 6 is Grapjas* - Happy vind ik ook zo'n klote lied -,- |
| reactie 590
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Ira-tante? Vindt je mij een terrorist? |
| reactie 591
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Vindt zonder t, maar grammatica lijkt een lage prioriteit te hebben op dit dichtforum, wat ik altijd wel ironisch vind. |
| reactie 592
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Iratant: hoogste graad qua irritant zijn De IRA lost tenminste nog problemen op, jij alleen maar wat suiker in je thee -,- De IRA zijn terroristen met woorden, ze handelen.niet met daden. Het zijn tenminste goeie gasten - Over welke vind't' heb je het? |
| reactie 593
|
|
|
I am so missing whatever the hell we're talking about now :/ |
| reactie 594
|
|
|
Patros, als terrorist dreig je altijd met daden. Ik doel op de foute vindt van kamilla. |
| reactie 595
|
|
|
Mwhaha, kleuters |
| reactie 596
|
|
|
ik snap t nog steeds niet helemaal dus ik begin iets nieuws ehm ja misschien rare vraag.. maar zijn dr mensen die zich echt storen aan mn plaatje? en dan bedoel ik niet vanwege hun mening over homosexuelen.. maar meer omdat het discussie enzo met zich mee kan brengen.. want ik heb t idee dat ik wel in n soort vriendenclubje kom ofzo.. dus kwil niet daar oproer in brengen ofzoiets.. (ik zei toch rare vraag XD) |
| reactie 597
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee, je plaatje is perfect wat mij betreft ^^ - Iratant, nu begin ik automatisch weer te lachen :3 - Oh, voor iedereen die het wilt weten, ik heb een reden gevonden voor minstens 14 jaar vol te houden. Ik moet Pablo minimum 15 zien worden (een peuter uit Spanje). Dat jongetje heeft me meer doen lachen als ik normaal in ren maand doe |
| reactie 598
|
|
|
Ja ik stoor me eraan. En ja we zijn een hecht groepje ja We kennen elkaar allemaal heel goed |
| reactie 599
|
|
|
ghehe ok cool je kunt mensen niet een mening of bepaalde norm/waarde door de strot drukken.. tis aan de mensen om te overtuigen, niet op te dwingen (ik wil t best weten, maar ik ben nieuw dus erg slecht geinformeerd *NogSteedsInNegeerModus* |
| reactie 600
|
|
|
Ach welnee, ik vind je foto gaaf. Kamilla kan om alles wel een ruzie veroorzaken. Wel stoer dat je ruimte zou willen maken in je uitingen, indien nodig. Dat bewonder ik Oh en ik heb een slechte bui, vandaar het muggenziften. |
| Naar boven | |