Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
haha nja ik heb dus het tegenovergestelde effect.. ik voel me nu oud mja begin ik me sowieso steeds meer en meer te voelen |
| reactie 617
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kom op, oud -.- - Ik ga maar eens slapen en denken hoe ik m'n moeder ga vragen over mijn haar verven xD ik wens mezelf alvast succes met mijn vader overtuigen xc |
| reactie 618
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
haha ja ik weet klinkt heel overdreven.. maar toch.. de mensen om me heen krijgen kinderen, wonen samen, zijn verloofd.. like oh my god.. WTF mja ik ga laatste rondje met de hond lopen en dan ook maar een onder de wol.. Succes met je vader over je haar ^^ |
| reactie 619
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dankjewel |
| reactie 620
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemorgen, alles goed met iedereen? |
| reactie 621
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Hhhhh Wil jij kinderen met een man marley? |
| reactie 622
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kamilla, hou je commentaar voor jezelf. _ I'm back bitchezz _ Straks naar film _ Een meisje in onze school had haar haar aan haar frou rood laten verven, maar ze moest van de directeur haar haar net iets donkerder laten verven.. |
| reactie 623
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Oude mobiel laadt niet meer op -,- Ik heb nu een andere, moet ik al mijn muziek er weer opnieuw opzetten -,- |
| reactie 624
|
|
|
Oh nee :S Dat is zowat het ergste wat er kan gebeuren :S Of als je computer crasht ofso.. Ik help niet echt hè :S |
| reactie 625
|
|
|
Veel plezier bij de film straks Emma |
| reactie 626
|
|
|
Ja _ www.spelletjes.nl/spel/papas-cupcakeria Dat ben ik nu aant spelen ^^ Maar er zijn er nog veeeeellll meeeerrr versies van op spelletjes.nl en speeleiland.nl |
| reactie 627
|
|
|
Cupcakes, lekker |
| reactie 628
|
|
|
jaaah _ Ik wou iets gaan bakken met m'n mama deze vakantie uit m'n bakboek, maar dat kan ik al uit m'n agenda schrappen denk ik.. |
| reactie 629
|
|
|
Waarom gaat dat niet lukken? |
| reactie 630
|
|
|
M'n mama heeft daar nooit zin in. Punt -_- En ze zegt dat ze moet opruimen. Denk je dat ze dat de hele dag door doet? Dan heeft ze toch wel "eventjes" tijd om te bakken? M'n zus had in de week vanille muffins gebakken met chocolade en banaan, maar ik en mijn mama, nee hoor. |
| Naar boven | |