Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe thnx.. mja als je hier in O. Pekela opgegroeid bent lets say you learn to choose your battles en heb geen last van muggenzifters hoor.. doe het zelf ook vaak gennoeg moet altijd IETS te zeuren hebben |
| reactie 602
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Het is dat ik op een ander forum gebant ben En etc Anders zat ik hier niet stelletje chagarijnen |
| reactie 603
|
|
|
kamille is vandaag zo vrolijk, o zo vrolijk,.. zo vrolijk was ze nooooiiittt (damn weg negeer-modus.. ohw well..) |
| reactie 604
|
|
|
Hmpf |
| reactie 605
|
|
|
sorry ik ben momenteel zelf ook net even iets te vrolijk volgens mij... mn excuses |
| reactie 606
|
|
|
Oke had ik al verteld dat ik honger heb En heel veel heb gesport de laatste weken Niet normaal ik ben echt super agressief daardoor Wie wil afspreken om een potje te vechten met mij. |
| reactie 607
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oke mijn kamer is echt wel mijn favorite plaats op de hele wereld - Goed dat je vrolijk bent |
| reactie 608
|
|
|
hehe wacht maar tot jij je eigen huis hebt.. you will love it XD ja toch? dacht ik ook |
| reactie 609
|
|
|
Eigen huis, wacht daar nog even minimum 5 jaar mee alsjeblieft |
| reactie 610
|
|
|
mja ik moet ook wel zeggen dat ik een beetje gedwongen het huis uit moest, anders was ik ook nog wel even gebleven.. vooral qua het financiele aspect bevalt thuis wonen echt prima XD (krijgt het idee dat ik het forum vol spam :O ) |
| reactie 611
|
|
|
Dat doe je ook, maar dat is goed, anders ben ik alleen online Maarre, met mijn 13 jaren blijf ik liever nog even bij mijn ouders |
| reactie 612
|
|
|
poeh dat is wel een heel leeftijdsverschild dan tussen ons.. even 11, bijna 12 jaar verschil.. maar ja heb idd het idee dat de meeste mensen nu slapen |
| reactie 613
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ben nu aan het trainen met Amon Amarth op. Ja, that gets the blood pumping. Niet dat ik vaak train ofzo, zit nu op m'n 4de keer maar ik vraag me af of het dit keer gewoonte blijft. |
| reactie 614
|
|
|
amon amarth is dan goeie muziek om je op te pompen idd.. wil zelf ook weer gaan trainen.. mja luiheid heeft steeds de overhand |
| reactie 615
|
|
|
Ik ga me echt jonger en jonger voelen met de persoon die bijkomt -.- Je bent bijna het subbel van mijn leefdtijd dus xD - Mijn moeder is geweldig, ik heb haar fan gekregen van Squidgy, dat roze octopus beest met gekleurde tentakels, mascote van OM&M. Zitten we sameneSquidgy, Squidgy, fa la la la la' te zingen xD |
| Naar boven | |