1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [9]

datum 14-04-14 22:36
reactie 556
Verwijderde gebruiker
Hallo iedereen, ik ben terug
-
DutchMarley (ik heb je naam vergeten, het spijt me) ik ben het helemaal eens met je foto
-
Hmm. Misschien mijn moeder toch maar eens vragen om mijn haar te verven. Daarstraks een uur (we moesten drie uur wachten op de luchthaven) over piercings, tattoos en gekleur haar gepraat. "Als je dat wil moet je eens vragen op je school welke kleur is toegestaan he." Gewoon .. 'Normaal' is goed hoor :3
-
Annnnnnd she's into Metallica :'D
Sad But True is echt een geweldig nummer :3
datum 14-04-14 22:39
reactie 557
Verwijderde gebruiker
Welkom terug in België Esmée Leuk he, 3 uur wachten, moesten wij in Tel Aviv
datum 14-04-14 22:41
reactie 558
Patros-Fibros
Master of Puppets en Seek & Destroy zijn mijn lievelingsnummers van Metallica
-
Ze geven dus eigenlijk al toe dat je het mag doen
datum 14-04-14 22:44
reactie 559
DutchMarley
hey LatoyaFox,

ghehe tja als homo-zijnde moet je soms van je laten horen natuurlijk (ik dan he, niet jij :p)

ghehe oeh fel gekleurd haar.. ja daar is mijn moeder ook niet zo fan van..
toen ik eenmaal uit huis was, en daar thuis op verjaardag aankwam met fel groen pipo-haar kreeg ze bijna een hartverzakking (hele familie trouwens)

oeh metallica.. like your music..
datum 14-04-14 22:45
reactie 560
Verwijderde gebruiker
Mijn moeder heeft er denk ik niets/amper iets tegen, vader was er niet bij dus, ja :s
Maar het is mijn haar, dus pech voor hen
-
Nathan, 3 uur wachten gaat wel snel als je Burger King kunt eten
-
Ik heb mijn zus zo uitgescholden dat ik me bijna schaam. Ze was de HELE tijd bezig 'Mijn zus heeft een jurk maar draagt die nooit.' 'Kijk dat meisje, wat een trut *wijst op meisje aan de overkant*' Maar mijn moeder stond ana mijn kant en we hebben haar even 'tot orde' geroepen. Ze heeft haar mond de hele dag niet meer opengedaan xD
-
DutchMarley, ik ben Esmée en ik ga mijn haar ooit blauw maken, als ik oud genoeg ben en ik geen school meer nodig heb. Enkel 'normale' kleuren op school. Zwart is goed voor mij
datum 14-04-14 22:48
reactie 561
Verwijderde gebruiker
Wees maar gewoon wie je bent Remon

3 uur Burger King, uit hoeveel hamburgers bestaat dat?
datum 14-04-14 22:49
reactie 562
Verwijderde gebruiker
Neehee, Nathan. Een uur Burger King (ik at gewoon traag )
-
Oke, nu dus onthouden dat hij Remon heet
datum 14-04-14 22:51
reactie 563
Patros-Fibros
Wat luister je nog meer Remon?
-
Enter Sandman blijft ook mooi btw
-
Ik laat mijn zelf ontworpen tattoo waarschijnlijk zetten, idgaf wat mijn familie er van vindt
datum 14-04-14 22:53
reactie 564
Verwijderde gebruiker
Patros, dat is awesome, je weet dat ik je zelfontworpen tattoo heel nice vind
-
Misschien .. Misschien kan ik Saviour leren
-
Ik wil nog altijd "It's better to burn out than fade away" ~Kurt Cobain (Neil Young) op mijn arm :S
datum 14-04-14 22:56
reactie 565
DutchMarley
kijk dr wel mee uit hoor.. ik zei ook altijd na school.. maar school is dr minder strikt in dan de meeste werkplekken

en Nathan, ik blijf zeker mezelf.. vooral aangezien ik nooit hetzelfde ben XD
(emotie regulatie stoornis - oftewel borderline..)

ehm nja het verschilt per periodes Patros, ik luister de laatste tijd vooral veel akoestische muziek.. veel keltische en pegan muziek.. maar rock en metal (etc) blijft ook zeker hoor

word nieuwsgierig naar de tattoo ^^ wil na de zomer mn 3e laten zetten ^^
datum 14-04-14 23:00
reactie 566
Verwijderde gebruiker
Remon, euhm. Ik wil een erg apart beroep, en ik denk dat het daar wel goed is hoe ik ben
Maar oke, mijn familie zal me dat beroep nooit laten dien, ik zal wel een 'normale' opleiding zoeken ofzo. Ik heb gelukkig nog alle tijd na te denken
Heb je een tattoo, ooh, zo cool :3
-
Ik kan niets anders horen buiten mijn muziek, echt erg, ik kan niet met mijn vrienden meeluisteren, dan word ik gek.
datum 14-04-14 23:01
reactie 567
Patros-Fibros
Ik neem zowieso een tattoo met twee witte duiven op mijn borst. Meningen of bedrag maakt mij niets uit, ik zou er alles voor over hebben om die te laten zetten...
-
Je zegt Burger King en Nath reageert, hoe voorspelbaar -,-
-
Een vriend van me en een leraar mixen muziek, ik kan er best wel naar luisteren
datum 14-04-14 23:04
reactie 568
DutchMarley
oke ik geef toe,.. ligt er aan wat je wil worden idd

ja heb een jezuskruisje aan de zijkant van mn voet (ben gelovig geweest)

en aan de binnenkant van mn linkerarm heb ik een zwaard met edelstenen die omringt is door vlammen en waar op het blad van t zwaard door de vlammen You stand alone staat (in zwart wit, met schaduwwerk)

en qua het niet mee kunnen luisteren.. it will pass.. ik had het ook.. mja je word uiteindelijk zo vaak toch wel gedwongen dat het op den duur weg gaat (ten minste,.. dat was bij mij zo al zijn dr uiteraard uitzonderingen die ik gewoon niet kan horen )
datum 14-04-14 23:10
reactie 569
Patros-Fibros
Uitzonderingen zoals?
Persoonlijk kan ik echt niet tegen R&B en hardstyle, al vind ik sommige hardstyle nummers ook wel lekker
-
Mijn leraar doet mee aan DJ-wedstrijden, maar blijft naar metal luisteren. Hij heeft al eens een meeting gehad met Arch Enemy (jaloers -,-)
-
Ik luister tegenwoordig vooral metal met frontwomen en grindcore
datum 14-04-14 23:10
reactie 570
Bartart
Ik ben eigenlijk compleet in ontkenning van wie ik ben. Vaak betwijfel ik of wij echt wel onszelf zijn. Al onze smaken worden zo beïnvloed door de cultuurindustrie; we kijken op facebook waar we zonder gevoel voor ironie door eindeloze gelikete reclames en promo's van bedrijven heen scrollen, denkend dat we naar de interesses van onze vrienden kijken. Dan heeft iemand naar aanleiding van een klote advertentie een band geliket en dan lijkt het bijna alsof die band bij de jeugdcultuur hoort.
De duistere realiteit is dat we onze cultuur verliezen, juist door het misplaatste gevoel van een eigen smaak, wat we via social media krijgen. Wanneer je 10.000 likes ziet bij een reclame, krijg je het idee dat het iets is van de mensen en niet iets commercieels. We moeten eens wat kritischer worden, of in ieder geval luisteren naar mensen die ergens verstand van hebben. Want het volk heeft geen goede smaak, als alle cultuur zich zou vormen naar wat het volk leuk vindt wordt alles laagdrempelig en toegankelijk (ofwel "goed", vanuit facebook likes gezien). Soms zou ik willen dat er weer een cultuur elite zou bestaan. Weg met de democratie.

Iemand die zich hierin kan vinden? Moest even een zorg van me af schrijven.
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [9]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.