Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Remon, je tattoos klinken echt awesome En, als ik muziek hoor zoals One Direction of Avicii of wat dan ook, hitlist muziek, ik kan het gewoon echt niet horen, ik vind het best stom want dan zijn vrienden van 'Ken je die? Dat liejde is zo goed' en zit ik daar van 'Ken je die? Die is pas goed' "Dat is roepen, jak." - Ik ga sws heel lang nadenken voor ik een tattoo zet, ik wil geen waar ik later spijt van heb. Ik ben enkel redelijk zeker van die quote en ergens een tattoo van Kurt. - Ik heb vandaag een punkers koppel gezien Ik stond te staren, maar ze waren zo geweldig :3 en een vrouw met twee earladders, mijn moeder vond haar lelijk, maar ze was ook geweldig :3 |
| reactie 572
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Sorry maar ben jij dat met je spiegel of met je vriend @ marley. Ik zie het niet zo goed. Ben ook best moe, ghe ghe |
| reactie 573
|
|
|
Volgens mij is het Remon niet eens, Kamilla *Naha, ik ben ook moe, laten we vriendleijk zijn vanavond *kuch** |
| reactie 574
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Remon, dis account 4 van de 6 die iratant is, probeer haar zo veel mogelijk te negeren |
| reactie 575
|
|
|
Mijn vader keek mijn armband aan alsof het een monster was :'3 "Het is .. Rood en heeft .. Een soort spikes .." |
| reactie 576
|
|
|
Hh je maakt me weer grandioos aan het lachen. |
| reactie 577
|
|
|
"No shit Sherlock. Thanks captain obvious -,-" Niet gemeen bedoelt, maar is je vader ooit jong geweest of is hij oud geboren? |
| reactie 578
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
sommige van hardcore, of hardstyle, of welke genre ze het ook noemen soms (weet er niet veel vanaf sorry) en slager muziek vind ik absoluut vreselijk.. mja ik weet niet, het gaat me vooral om gevoel in muziek dus de meeste dingen (zelfs soms digitaal gemaakt) kan ik wel waarderen.. niet dat ik dr zelf ook naar zal luisteren maar toch oke ik ben verward welke account nu de irritante is,.. ben het even kwijt.. *JaHetIsLaatInderdaad* maar nee ik ben het niet op mn plaatje maar ja ik heb wel een vriend.. maar staan nooit echt samen voor de spiegel eigenlijk Oja en thnx for the compliment van de tattoo's |
| reactie 579
|
|
|
Jij komt anders ook niet zo jong over patros *compliment* Hh |
| reactie 580
|
|
|
kamilla1, Summer, vrijdag, .. - Patros, hij heeft het gewoon niet echt op spikes |
| reactie 581
|
|
|
zo is mijn pa ook.. we gingen een keer uit eten hij zag dat ik een skatebroek droeg met een ketting dr aan,.. vond die niet zo fijn.. hij zei als die het thuis had gezien voor die tijd.. dat ik zo niet mee gemogen had naar het restaurant |
| reactie 582
|
|
|
O wat leuk marley. Ik vind je echt een aanwinst voor deze site. |
| reactie 583
|
|
|
ik vind jou best lachwekkend |
| reactie 584
|
|
|
Ik was eerlijk verbaasd dat ik de Converse larzen met allemaal bandjes en studs mocht hebben. Maar mijn vader mag door, ik ga morgen armbanden, riemen en bandshirts :3 |
| reactie 585
|
|
|
Depri Summer Nora Kamilla Maandag Vrijdag De zes iratante accounts van dezelfde persoon - Slager muziek is echt verschrikkelijk! Palingsound op z'n duits |
| Naar boven | |