Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
heyhey.. ^^ hehe ja klopt Remon is het idd.. kan nu heel sjiek gaan lopen doen.. eigenlijk hoort dr nog een streepje boven de e.. whaha magoed, geen zin schrijf tegenwoordig ook bijna geen gedichten meer.. wil t wel weer gaan oppakken.. van de gedichten die ik hier nu allemaal gepost heb, is dr eigenlijk maar 1 nieuw.. en die vind ik het minste van de reeks.. |
| reactie 542
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Mooie pf Remon! Waar ergens woon je, als ik vragen? |
| reactie 543
|
|
|
in het gat van het hoge noorden,.. Pekela.. (ligt in Groningen) maar wat dat betreft is het hier aardig verdeeld nietwaar door het land heen of niet? |
| reactie 544
|
|
|
Jep, zelfs België is van de partij! Is dat in de buurt van Winschoten? |
| reactie 545
|
|
|
ok leuk!!! zuiderburen doen ook mee hihi ^^ ja ligt vlak bij winschoten |
| reactie 546
|
|
|
Mijn topografische kennis is dus niet zóó slecht |
| reactie 547
|
|
|
ben onder de indruk was zelf altijd goed in topografie.. helaas nu niet meer ondertussen XD maar trouwens,.. wat ik me afvroeg.. wat is de leeftijd hier ongeveer gemiddeld? heb t idee dat ik ouder ben dan de meeste? |
| reactie 548
|
|
|
Gemiddelde leeftijd geen idee, verschilt erg volgens mij... |
| reactie 549
|
|
|
oke,.. nja alleen maar beterom.. jong en oud |
| reactie 550
|
|
|
Gezellig toch?! Wat is het stil hier |
| reactie 551
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goed gesprek hier Ik ben 21, ik kom van Sliedrecht, bij Rotterdam en ik woon in Brugge |
| reactie 552
|
|
|
Zal ik dan ook maar? Lisanne, Rotterdam, 14 jaar |
| reactie 553
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik denk dat er zo'n 50% in de 13-15 zit, de rest is erg verdeeld. Zelf ben ik 18. Deze week ben ik bezig examentrainingen en een handvaardigheid project. Het wordt wel heel mooi, volgens mij! |
| reactie 554
|
|
|
ghehe nja was over t algemeen nu al bekend maar vooruit: Remon, Oude Pekela, 24 jaar (over 3 maand 25) |
| reactie 555
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Bart, wil je eens een foto maken van je project en hier op zetten, als dat kan? *Waarom heb ik het gevoel dat er iemand ergert aan mij en nog iemand (Janneke)* |
| Naar boven | |