Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Jammer van da pakket Esmée. Wel een mooie profielfoto! - Proficiat met je rapport Emma, zolang jij content bent, is het goed - Ik heb vandaag mijn studietoelichting gekregen en de klassenraad vind dat ik psychologie moet studeren |
| reactie 182
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nah, ik koop die sullen wel zelf En dankejwel |
| reactie 183
|
|
|
Dat zal wel meevallen, niet? Je hebt vast nog meer leuke foto's van jezelf Die ene die je ons eens liet zien bijvoorbeeld? |
| reactie 184
|
|
|
Die was erg, daarover praten we NOOIT meer, oke ? |
| reactie 185
|
|
|
Die is mooi, dat hebben we toen toch unaniem beslist? En je hebt facebook zei je, wel, daar heb je toch ook mooie foto's opstaan waarschijnlijk? |
| reactie 186
|
|
|
Nee, ik post veels te veel foto's over andere mensen |
| reactie 187
|
|
|
Haha, dat is ook een mogelijkheid uiteraard Ik post sowieso niet veel foto's op mijn fb |
| reactie 188
|
|
|
Ik soms; maar ik moet altijd switchen tussen mijn pagina en mijn fb account. En ik zit heel vaak op de pagina. |
| reactie 189
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
|
| reactie 190
|
|
|
Wat nu Kamilla ? |
| reactie 191
|
|
|
Esmée, dat is lastig, zo switchen - Kamilla, als er iets op je lever ligt, zegt je het maar hé |
| reactie 192
|
|
|
Evi, inderdaad, dan mis ik mijn chatgesprekken ;s - Gitaar van mijn buurman geleend, ik mag gitaar leren spelen van mijn ouders |
| reactie 193
|
|
|
Ik word gestalkt Al een paar uur stuurt diegene me e-mails. Dat ik moet oprotten van het forum |
| reactie 194
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Blokkeer dat mail adress dan gewoon En hou alsjeblieft op met onzinposts, misschien dat je dan nog op het forum mag blijven |
| reactie 195
|
|
|
Oke sorry. Waar moet ik over praten? Ps -Hebben jullie iets van die smog gemerkt gister? Ik was veel te benauwd om er iets van te merken.- |
| Naar boven | |