Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je zegt dus eigenlijk al dat jij het 4e account van Depri bent, best domme actie - Nice Vooral dat bloed aan de vleugels |
| reactie 152
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dankjewel Patros |
| reactie 153
|
|
|
Por favor, no problemo amic |
| reactie 154
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Inderdaad, mooie tekening |
| reactie 155
|
|
|
Oh, hoe is het gelukt met je skull mok dinges ;P - Dankje Nathan |
| reactie 156
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Patros, vertel hoe was het in Paris? |
| reactie 157
|
|
|
Of ik heb een andere moeder, of ze heeft een klap tegen haar achterhoofd gehad. Ze vond hem echt mooi, idk wat het is... |
| reactie 158
|
|
|
Hah, goed toch. Mijn moeder had h'm vast al weggegooid ofzo xD |
| reactie 159
|
|
|
Was echt leuk in Parijs Speciaal voor jou Nath, het eten Sorry als ik wat kippig ben Maar heb zoveel kip gegeten dat ik bijna eieren ga leggen |
| reactie 160
|
|
|
Arhg, jullie en eten -.- Ik heb geeneens iets gegeten vandaag bedenk ik me juist. Maar ik kan geen eten maken, moet op mijn moeder wachten :-/ |
| reactie 161
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Heb je die kip zelf geslacht patros.? En de haren eraf gehaald ook? Anders krijg je haargroei in je maag. |
| reactie 162
|
|
|
De domste 'actie' tot nu toe -,- - En dan verdwaal je in Parijs op een kerkhof van zo'n 4 km groot |
| reactie 163
|
|
|
Een kip heeft veren, Sum. - Dat kan echt enkel jou overkomen he, verdwalen op een kerkhof ;s |
| reactie 164
|
|
|
Het was letterlijk een stad daar, niet zo verwonderlijk dat je daar verdwaalt. Je kon aan het eind van het doolhof kaarten kopen met de wegem van die begraafplaats, lekker vroeg. - Beautiful ava |
| reactie 165
|
|
|
Nu weet ik niet welke avatar je ziet want ik zie mijn oude en ik weet het niet xD Maar bedankt ;s - Okay, rapport halen en veels te lang bij vrienden van mijn ouders zitten tewijl hen zoon irritant bezig is. Urgh -.- |
| Naar boven | |