Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 196
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Allemachtig zeg! Maar ga al weer |
| reactie 197
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel plezier met wat je morgen gaat doen Flynn |
| reactie 198
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik heb daarstraks te lang tussen rokende mensen gezeten. Maar wel een compliment gekregen, van de vriendin van mijn moeder (ze is zo .. piercings, tattoo's, grunge, awesome): 'Jij bent de stijl dat ik wou dat mijn zoon was' Ik kan het echt goed vinden met haar xD |
| reactie 199
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
|
| reactie 200
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Whoa je bent al populair - Seffes naar de tekenacademie... ik weet niet of ik er zin in heb... ben moe ^^ |
| reactie 201
|
|
|
Ga je op de academie slapen |
| reactie 202
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Teken een bed |
| reactie 203
|
|
|
En dan krijg je een awesome gitaar mee. Serieus, vind h'm super "Aan je muziekstijl te horen ben je niets met een akoestische gitaar, je mag deze elektrice meenemen." Maar oke, ik kom vandaag niet echt vaak online, mocht het iemand interesseren xD |
| reactie 204
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nice Hoe ziet ie eruit? |
| reactie 205
|
|
|
Rood en mooi, ik kan het niet omschrijven xD |
| reactie 206
|
|
|
Mooi, dat je er maar veel noten op mag spelen |
| reactie 207
|
|
|
Cool - Morgen komt een nichtje langs uit brussel Haar kleine zusje clara ging nr de bomma, en mn neef thomas ging nr n vriend... - Fijn hoor... nu wordt ik gepest via de gsm... in de vakantie!!!! Hebben ze niks beters tedoen? |
| reactie 208
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wauw Esmée, proficiat met je nieuwe aanwinst - Oei Emma, wat zeggen die onnozelaars dan? - Hèhè, eindelijk thuis van een vermoeiende dag opruimen op de scouts. Het was kampmateriaalcheck en door de storm die we vorig kamp hebben gehad, zijn bijna al onze tenten kapot. Echt gek hoe die stalen palen doormidden zijn gebogen en zelfs gebroken |
| reactie 209
|
|
|
Pff vanalles, die bellen mij zo: 'U hebt een jaar voorraad pizza's gewonnen!' en dan belt iemand anders: 'En, hoe is uw pizza?' _ Oei, da's niet zo goed springbok (ben je naam vergeten srry |
| reactie 210
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Pff, stelletje kleine kinderen. Probeer er gewoon niet op te reageren (al is dat niet zo simpel natuurlijk - Mijn naam is Evi En nee, best lastig dat we nu voor zoveel geld schade hebben. Maar ja, niets aan te doen hé, dat is nu eenmaal de natuur. Ik ben vooral blij dat we daar heelhuids zijn uitgekomen en geen gewonden hadden. En al bij al was het best wel cool |
| Naar boven | |