Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Evi, ik heb hem enkel te leen gekregen hoor ^^ - Nathan, nee, ik kan geen noten - Emma, ik weet ook niet wat ze allemaal aan het zeggen waren. Maar ja, ik zat bij hen. Ik had een 'sociale dag' met hen. |
| reactie 212
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik kan ook geen noten |
| reactie 213
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Begint ie daar weer over hoor -,- (trouwens, je bent tijgernoten en poestanoten vergeten |
| reactie 214
|
|
|
Het is me gelukt op die nieuwe gitaar Het was een geknoei, ik sloeg een snaar telkens een keer te veel aan, maar het is gelukt. Volgens de man vanwie ik de gitaar leen moet ik oefenen tot mijn vingers bloeden .. Wel, ik heb het er voor over, als ik ooit maar Something In The Way of Where Did You Sleep Last Night kan spelen :s - En R.I.P Kurt <3 ~Sorry, het moest echt, ik moest hem nóg een keer herdenken~ 20 jaren te lang .. |
| reactie 215
|
|
|
Ik probeer morgen wat te tekenen om mijn opa en oma te herdenken, moet de laatste tijd steeds vaker weer aan hen denken |
| reactie 216
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Fijne verrassing voor je Esmée, Kurt Cobain was niet zo'n spannende gitarist. Nirvana liedjes zijn ontzettend makkelijk te leren. (wil hiermee niet Cobain in een slecht daglicht zetten juist vandaag, simplistisch en rauw is juist wat Nirvana zo vet maakt: iedereen kan het leren maar niemand kan het zoals zij het konden) |
| reactie 217
|
|
|
Sterkte Patros Goed bezig Esmée, als we ooit samenkomen laat je wel iets horen he |
| reactie 218
|
|
|
Nathan, ha, vergeet dat maar Mijn kat speelt op dit moment nog beter als mij. Bart, ja, misschien was het niet zo'n 'speciale' gitarist, maar ik denk niet dat ik ooit in de buurt ervan kan komen, met eender welk liedje. En het is ook waar, jieland kan het zoals zij. - Iemand een zus overkopen ? Oke nee, ze is van mij, maar ik word haar 'ben je al wakker?' uitspraken zo moe -,- |
| reactie 219
|
|
|
Ik heb al 2 zusjes, plus 2 stiefzussen. Da's meer dan genoeg |
| reactie 220
|
|
|
Ben je al wakker uitspraken moe worden, hoe ironisch - 1 zus zoals die van mij is al erg genoeg -,- dus hou maar |
| reactie 221
|
|
|
Jullie kregen haar zowieso niet, ik kan haar niet misse, maar soms wil je haar toch echt drie uur opsluiten .. - Patros, -.- - Nathan, aha, 4 zussen, gezellig |
| reactie 222
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hoezo een sociale dag? Ik was niet uitgenodigd _ Oh leuk, seffens naar familiefeest!! Eerst nog wat bent van looy luisteren |
| reactie 223
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Wat is seffens?! Goedemiddag trouwens |
| reactie 224
|
|
|
Even of zoëven ofzo? |