Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zag net nog jou en nu heb je ineens Kurt ala ava o_O |
| reactie 167
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jah, ik heb Kurt gezet, dat is beter als mij |
| reactie 168
|
|
|
De foto van Kurt is wel aardig, maar waar jij op stond is veel mooier. |
| reactie 169
|
|
|
Oke oke. - Hoe in wie dan ooks naam kan ik 92 % halen op Geschiedenis o.o Ben blij met mijn rapport ;s |
| reactie 170
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Lekker kip Mooi Esmée, goed rapport? Wandeltrainingen hervat vanmiddag. Mooi rondje gelopen van 10 km. Vierdaagse v/d IJzer komt dichter, nog minder dan 5 maanden |
| reactie 171
|
|
|
6 dagen achter elkaar kip is niet echt lekker, begin der bijna van te kakelen. Bij de meisjes is het sws al een kippenhok, daar maakt het niks uit En ja, paaseieren |
| reactie 172
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik heb een goed rapport! Wel net gebuist op nw... 19,2/40 -,- Maar ik heb toch een goed resultaat! Mn totaal is 68% en mn papa was blij ma het mocht nie minder zijn... |
| reactie 173
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Iemand heeft me net een bericht gestuurd dat ik moet oprotten. Ik zeg rot zelf op rot ei. Diegene: weet je wel wie ik ben? Dit zet ik je betaald. Ik: mwhahaha, ik ga je aangeven bij de politie en forumbeheerder. Diegene: doe je best. Gaat je niet lukken, en anders je kop eraf in je eigen huis. Serieus gebeurt jongens. Net op een ander forum. Ik sta nog te shaken. |
| reactie 174
|
|
|
Ja oke interessant. Ik wed dat ineens niemand da naar u heeft gestuurd. En zo wel, wie dan -,- want je zegt 'iemand'... |
| reactie 175
|
|
|
Ga dan zitten als je staat te shaken -,- Wss heeft ze het zelf gestuurd. Ik hoop voor dat andere forum dat dat je minder iratant bent dan hier - Bullet For My Valentine, goeie band voor Sum |
| reactie 176
|
|
|
Ja je zou de hele wereld verbeteren. (Nu gaat ze weer zeggen zo van jullie pesten mij!!) Nee dus. - Cool: papa heeft n gratis tablet gekregen!!! |
| reactie 177
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
PF, weet je wel zeker dat je kip gegeten had? Waren het niet lijsters? (Delicatesse in F) |
| reactie 178
|
|
|
Haha |
| reactie 179
|
|
|
Het vlees was wit en stond onder de naam 'poulet' dus ik neem aan dat het kip was |
| reactie 180
|
|
|
Zo, deze dag is ZO k*t. Radio: "Welke zin schreef Cobain in zijn afscheidsbrief" Ik: "It's better to burn out than fade away !!" *bel bel bel* Radio: "We hebben een beller, Jeffery .." Moeder: "Oh, dat is jammer meid, sneller bellen in het vervolg." Ik: "het is erg, ik kon een Nirvana pakket winnen !" Moeder: "Waarom huil je?" - Zo, nu sta ikzelf als profielfoto, jeej -.- |
| Naar boven | |