Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 136
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jaja, het is wat |
| reactie 137
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
En zaterdag het dorp terroriseren Het is nu geregeld dat een oud vriendin komt, heb er wel zin in, hopelijk helpt ze mijn gedachten te verzetten van de datum Ik heb daarstraks anderhalf uur op een tekening gewerkt voor Kurt zal morgen kijken of ik h'm kan plaatsen ;s |
| reactie 138
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Nog 2.5 uur dan kan ik naar beneden. Ik heb een slaapprobleem. En slaappillen is geen optie. Dan slaap ik 2 dagen dag en nacht. |
| reactie 139
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ben benieuwd naar je tekening |
| reactie 140
|
|
|
Kurt is toch al dood. Waarom maak je dan een tekening. Je kan het niet naar hem opsturen. |
| reactie 141
|
|
|
Omdat ik doe waar ik zin in heb, ja. En ik ben echt nog net zo slim dat ik dat weet hoor. Waarom maken kleine kinderen tekeningen voor hun overleden huisdieren? Als eerbetoon voor jarenlange vriendschap. En ik teken als ik mijn gevoel weg wil werken. Ik heb een eerbetoon getekend aan Kurt. Omdat hij heel erg speciaal is voor me. En ik geloof erin dat hij nog op ons neerkijkt, samen met Mitch. Dus is dit een antwoord op je niet-echte vraag ? |
| reactie 142
|
|
|
Post het dan. |
| reactie 143
|
|
|
Heb geduld, ik post h'm wel als ik een foto heb. |
| reactie 144
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ze wordt echt dommer, jonger en iratanter per account -,- Michael Jackson, Elvis Presley en Jim Morrison liggen toch ook al een tijdje aan de verkeerde kant van het gras? Daar worden ook nog elke dag eerbetonen aan gebracht. Net als met Paul Gray. Overleden op de weg, maar overlevend op de weg van ons hart. - I want to see that drawing! o.o |
| reactie 145
|
|
|
Oke, ik hou me niet met dooie bezig vandaar weet ik het niet. Ik ben niet dom oke, alleen mijn acties. |
| reactie 146
|
|
|
Acties behoren tot jou, dus ja .. - De foto is gewoon rotslecht, maar okay .. i57.tinypic.com/104q5j7.jpg |
| reactie 147
|
|
|
Prachtig |
| reactie 148
|
|
|
Dankjewel. |