Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 121
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Muziek, dat vind ik nog wel de leukste, heerlijk om naar te luisteren en leuk om het zelf te maken, echt leuk is dat |
| reactie 122
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Nog even zo doorgaan en je ziet me nooit meer |
| reactie 123
|
|
|
Hoezo, jij wou toch over oa muziek praten? Nou dat doe ik dat, want vind ik zelf ook leuk |
| reactie 124
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha Nathan ;D |
| reactie 125
|
|
|
Ik NIET Ik zei NIET daarover praten Grapjas |
| reactie 126
|
|
|
Jij zei alleen: Niet over school |
| reactie 127
|
|
|
Is hier een moderator? Want jullie pesten mij. |
| reactie 128
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Definitie van pesten volgens Wikipedia: Pesten is het gedrag waarbij iemand herhaald en gedurende langere tijd door anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.[1] Dit kan variëren van woordgrapjes tot structureel geweld en afpersing. In extreme gevallen kan het leiden tot zelfdoding van het slachtoffer. Dit doen we niet tot zover ik weet. |
| reactie 129
|
|
|
Is gewoon een misverstand, ik had gewoon je bericht verkeerd begrepen |
| reactie 130
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan dat weet ik niet, het is nu zo Kamilla, als je Sum niet bent, hoe weet je dat ik admin ben op een emo pagina ? Oepss. Foutje gemaakt Sum ? |
| reactie 131
|
|
|
Dat bedoel ik latoya. Je liegt. |
| reactie 132
|
|
|
Jij liegt ook, gezellig samenwezen dan ? Nathan, nah, ik vind het iets minder erg, Domi (je weet wel, die gast die nu mijn beste vriend is ;s) zei me "You save more lifes than they ever will" (Je redt meer levens dan zij ooit zullen doen) ook al vind ik van niet, eigenlijk doet het me niets, laat het hen weten, so, ik ben ik en ik ben gekozen admin te zijn. Take it that way or leave me alone |
| reactie 133
|
|
|
Mooie instelling Esmée, ze kunnen de boom in. Ook mijn favoriete uitspraak Waarom zouden ze daar iets op tegen hebben? Niet erg dat jij een admin bent en elke dag wat plaatjes post toch? Ook mooi gezegd van Domi |
| reactie 134
|
|
|
Jajajajajajaja |
| reactie 135
|
|
|
Nah, ik was enkel in paniek omdat ik er soms wat op zette van hoe het met m'n pols gingen (ze vroegen erachter) en ik vertelde het dus tegen een vriendin van me die ook een paar bands luister die ik doe, blijkt dat ze ook een keer aar pols heeft geruïneerd toen ze 11 was. Zelfs de jongen die me het liefst plaagt houdt zijn mond. Ik ken eigenlijk zoveel geweldige mensen. Serieus, waarom merk ik dat nu pas .. En de boom in is een leuke uitspraak ja, al zeg ik vaker Holy Hell. ok al weet ik wat de betekenis is en die voor geen meter klopt xD en Domi zegt wel vaker mooie dingen, hij onthoud veel dingen die ik zeg als hij down is en verteld ze dan terug aan mij als ik down ben. En hij zegt altijd 'Shush' als iemand van ons begint te zeuren |
| Naar boven | |