Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En hij begint weer over eten In America zijn ze ook wel groot, plus de texaanse steaks |
| reactie 932
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sorry, kan er niks aan doen Ja, die grote steaks heb ik gezien in een stripboekje, zien er ook wel aardig uit ja |
| reactie 933
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ja de hamburgertjes hier zijn haast komisch. Als ik naar de Mac ga dan bestel ik een groot big tasty menu en heb ik na 10 minuten weer honger... Maarja, Mac Donalds is ook geen eten :') |
| reactie 934
|
|
|
McDonalds vind ik alleen de milkshakes lekker, daarna de hamburgers, maar het liefst ga ik voor hamburger en friet naar een snackbar of frietkot |
| reactie 935
|
|
|
Je bord is vol van 1 zo'n steak In Europa zit 3x zo weinig vlees in die burger dan in America |
| reactie 936
|
|
|
Waarom schrijf je Amerika op z'n Engels? |
| reactie 937
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
En "3x zo weinig dan" is ook een vreemde constructie maar we moeten niet op alle slakken zout strooien |
| reactie 938
|
|
|
Dan en als boeit me niets Misschien strooi ik wel over alle slakken zout, misschien zijn ze in Parijs te flauw - Nath, om de zelfde reden dat jij het op zijn Nederlands schrijft Ik ben het gewoin gewend, idk why |
| reactie 939
|
|
|
Slak met zout, heerlijk. Zoiets als een ei met zout Oke Patros |
| reactie 940
|
|
|
Heb nu al moeite met opstaan -,- |
| reactie 941
|
|
|
Hoezo dat Patros? Heerlijk dat, wat Amerikaanse countrymuziek opzetten op zijn tijd |
| reactie 942
|
|
|
Moet half zes m'n nest al uit -,- Doe mij maar liever punk of deathmetal |
| reactie 943
|
|
|
Da's inderdaad wel vroeg ja. Da's dan het voordeel met dat metal: daar wordt je lekker wakker van |
| reactie 944
|
|
|
Mijn wekker is een combi van deathcore en hardstyle, als ik daar niet van wakker wordt begint het grunten. Maar dan duurt het nog zo'n 2-3 uur voor ik een beetje wakker begin te worden |
| reactie 945
|
|
|
Maar jij bent dat muziek ook gewend he Wordt metal ook door degelijk echte instrumenten gemaakt trouwens? Wat zijn de hoofdinstrumenten zoal, elektr. gitaar en wat nog meer? |
| Naar boven | |