Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik ben nogal universeel interesseert, dus ik heb geen vakken waar ik een hekel aan heb eigenlijk :S Probeer eens te kijken wat je allemaal kan met het leren van zo'n taal; zeker als dichter moet je er toch wel voordelen aan hebben een extra taal te beheersen. |
| reactie 902
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geloof me Bart, ik ben nog beter in Swahil dan in Frans Maar ik ben toch geen goede dichter, jullie dichten veel beter dan mij... |
| reactie 903
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Dan ik*, alles begint met taalkennis! Je bent een hartstikke goede dichter. |
| reactie 904
|
|
|
Ik ga naar Frankrijk, grammatica en spelling boeit me vandaag niet echt |
| reactie 905
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat ga je doen in Frankrijk PF? Trouwens, ik vind dat je goed kan dichten hoor |
| reactie 906
|
|
|
Naar Parijs met school. Weet niet of ik daar wel internet heb |
| reactie 907
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aha leuk, mijn zusjes zijn er pas nog geweest Nou ja, probeer er het beste van te maken he |
| reactie 908
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Frans is niet stom .. Ik vind Frans best nog wel leuk, buiten de momenten dat het me half vermoord met al die onregelmatige- en regelmatige werkwoorden. Ik heb zonet een heel hoofdstuk gedaan, maar mijn mobiel moet ver weg en Nirvana op of ik kan er niks van. Al 6 woordenlijsten vanbuiten geleerd. En vakken. La religion, les maths, .. Eigenlijk lijkt Frans soms best veel op Engels :S Alleen waarom maken ze het zo moeilijk -,- Pouves-vous nous aider = Kan U ons helpen. Kon dat nu niet simpeler. Maar oke ik ben nu echt aan het zagen ;S - Ik ga naar Spanje en ik kan enklel tot 10 tellen, zeggen wie ik ben en zegge dat ik 8 jaar oud ben (Mijn zus zegt altijd dat ze 8 is (wat ze ook is) dus ik kan dat enkel xD) Oh, en ik kan paard en aap zeggen en daar stopt mijn Spaans |
| reactie 909
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Je parle presque couramment français. Seulement, vous ne devriez pas payer attention à ma grammaire.... En Esmée, ik ga al 5 jaar 2 weken naar Spanje per jaar, maar spreek het geen woord... Goedemiddag trouwens allemaal, ik kom weer eens mengen.. |
| reactie 910
|
|
|
Lisanne, ik begrijp maar 1/ 100 van die zin .. Goedemiddag, maar ik verdwijn weer naar hoofdstuk 4 :S |
| reactie 911
|
|
|
Je ne parle pas français |
| reactie 912
|
|
|
J'aime parle français, mais c'est très difficile. |
| reactie 913
|
|
|
Zelf ik snap die zin Esmée Je deteste français -,- |
| reactie 914
|
|
|
J'aime parle français, mais c'est très difficile. = Ik hou van Frans maar het is erg moeilijk |
| reactie 915
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Mon père a habité en France. c'est peut-être la raison parce que je trouve c'est un langue belle |
| Naar boven | |