Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Meestal meerdere gitaren, een basgitaar, en een drumstel. Bij de folkmetal kom je nog violen, fluiten, noem het maar op tegen. |
| reactie 947
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gewend zou ik niet willen zeggen, maar ik heb geen probleem met metal. Bij electronicore wordt ook nog vaak een draaitafel o.i.d gebruikt voor de house Ik luister ook wel Deadmau5 en Skrillex, metal blijft gewoon nummer 2 bij mij |
| reactie 948
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zijn vaak gitaren met 2 of 3 halzen toch? Zijn die 2 groepen harder dan metal? |
| reactie 949
|
|
|
Nee, heel soms met 2-halzen. Michael Angelo Batio speelt of met twee, of met vier halzen Ze zijn zo hard als softijs (nee Nath |
| reactie 950
|
|
|
Gitaar met 4 halzen, hoe komen ze er toch op Aha |
| reactie 951
|
|
|
Soms wel ja, dat is volgens mij meer bij de nu-metal Er is ook een gitaar met 6 halzen, die is zo'n 1,30 hoog. Die met 4 halzen is als een soort kruis gemaakt zodat je hem nog steeds kunt dragen |
| reactie 952
|
|
|
Wat is het verschil tussen bijv. hals 1 en hals 6 eig? |
| reactie 953
|
|
|
Hals 1 kan elektrisch zijn, hals 3 bas en hals 6 akoustisch. Hals 2 kan 6 snaren hebben en hals 4 kan er 12 hebben. Als 5 kan nog n extra derde brug hebben. Het kan,. Er zijn gitaren met 6, 7, 8, 12 en 18 snaren, elk op een bepaalde manier gestemd. |
| reactie 954
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kan ik gaan slapen en niet meer wakker worden alsjeblieft .. ? |
| reactie 955
|
|
|
Nee dat kan niet. En dat mag ook niet Als er wat is, ik ben er voor je |
| reactie 956
|
|
|
Ik wil nooit meer wakker worden, nog nooit zo down geweest, hoop dat ik verdrink in mijn tranen |
| reactie 957
|
|
|
Kop op Esmée, ik ben er ook voor je |
| reactie 958
|
|
|
Dankje, het gaat al beter nu. Nah, misschien komt het door de examens, nog steeds niet klaar -.- |
| reactie 959
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
De toetsen van vandaag vielen me tegen. Komende drie dagen heb nog elke dag één, en dan zitten de schoolexamen erop. Daarna alleen nog mijn project voor handvaardigheid, daar zal ik jullie later wel het een en ander over laten weten, wordt best mooi volgens mij |
| reactie 960
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Weet niet hoe het zal gaan, totale controle is kwijt. Misschien is dit de laatste keer dat ik mij hier laat zien, misschien niet. Misschien ben in binnenkort verdwenen, in de menigte opgegaan. Geen idee waarom ik dit met jullie deel, geen idee of het jullie überhaupt wat boeit. Misschien zal ik nooit meer omdraaien en terugkijken op wat ik ooit heb gedaan. Het boeit mij trouwens ook niet of dat ik jullie wat boei, dus leef je leven en laat mij maar. |
| Naar boven | |