Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 916
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Stop with talkin' French!!! |
| reactie 917
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ahh, oui! Je ne parle pas français en plus oke, oke, ik stop al |
| reactie 918
|
|
|
Zoals ik al eerder aangaf, mijn Arabisch is beter |
| reactie 919
|
|
|
Hahaha, dat echt nooit |
| reactie 920
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Het pijnlijke moment dat je beseft dat je toch enkel van iemand houdt als een geweldige vriend die je nooit had. En dat je hem dat straks mag vertellen. Verdomme,waarom spelen mijn gevoelens zo'n rot spel mijn mijn hart. Ik ga Domi's hart breken |
| reactie 921
|
|
|
Esmée, wat is er dan?! |
| reactie 922
|
|
|
Ik heb je een bericht gestuurd :-/ I long for that feeling to not feel at all |
| reactie 923
|
|
|
If he really loves you he shall accept the friendzone he is in. - Als je leert is de strijd al half gewonnen |
| reactie 924
|
|
|
No I don't hate you I hate myself for believing someone could love me Weet je hoe erg dat is om te lezen. En dat hij me negeert is nog erger als dat hij me uitscheld met alles dat hij kan verzinnen. This is the reason why I hate love. Ik ga nooit nog iemand liefhebben, ik stop ermee. |
| reactie 925
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oei Esmée, jammer dat hij je negeert. |
| reactie 926
|
|
|
If you hate love you love hate. So you do eachother to eachother. Let it come over you. Even if you say no, a true lover never let you go |
| reactie 927
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Laten we trouwens gewoon NL spreken want ik snap soms niks van jullie halfbakken vertalingen. Verliefd zijn of niet zuigt, probeer niet te fatalistisch te denken; dit soort dingen is maar tijdelijk. Voel je ook niet te schuldig, iedereen maakt wel een keer een gebroken hart mee, daar zal hij ook van moeten leren. |
| reactie 928
|
|
|
Ik heb hem mijn verhaal gedaan, en plots begreep hij me wel, hij voelt zich super schuldig dat hij er niets van wist en me genegeert heeft voor drie uur. We zijn terug vrienden, maar het gaat lastig worden :-/ |
| reactie 929
|
|
|
"When love looks easy and it becomes hard it is true love. Love is hard, in more than one way" ~Freddie Mercury |
| reactie 930
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Misschien tijdje afstand nemen, en dan over 1 maand, over 2 maanden terug contact maken, ik denk dat dat wel beter is Net een hamburger op, man wat een kleintjes zijn dat he |
| Naar boven | |