Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, ik denk dat zonder jou ik ook niet meer echt hier was .. Sorry iedereen als ik eerstvolgende dagen extreem veel over Domi praat |
| reactie 872
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nieuwe liefde hangt in de lucht? |
| reactie 873
|
|
|
Stil Nathan xD Het is best lastig uit te leggen, julllie zouden het toch niet begrijpen vrees ik. |
| reactie 874
|
|
|
Als je wil mag je het best uitleggen |
| reactie 875
|
|
|
Patros weet er al van, maar hier uitleggen komt niet goed, ik stuur je wel een pb |
| reactie 876
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Waarschijnlijk wel Nath - En Summer was weer een account van Depri. Hoeveel accounts kan een mens hebben? - Nederlands is oorspronkelijk een 'moffentaal' dus ontleer Nederlands dan ook meteen even - Ik dacht heel mijn leven dat lucht gratis was. Kwam ik in de winkel moest ik €2,- voor een zak gebakken lucht betalen. Alsof je nog niet genoeg lucht in de Lay's hebt is er ook nog gepofte chips, ik heb er gister mijn haar mee geföhnt |
| reactie 877
|
|
|
nora26 Berichten: 7 |
Hmpf Dat andere forum is trouwens doodsaai geworden. Van poem. Net als dat andere. |
| reactie 878
|
|
|
Als je verschillende email-adressen (of IP-adressen) heb, kun je best een handvol accounts aanmaken Zelf heb ik 2 adressen, gmail gebruik ik hiervoor zeg maar. Heb ook nog hotmail, als ik wil kan ik die mail-adres gebruiken om een 2e account te openen. (Zou ik dan de slechterik uithangen? Nee, toch maar niet. Geen zin om mijn tijd dáár in te verspillen) |
| reactie 879
|
|
|
Ik heb stuk of 6 email adressen. Maar als een account aanmaak, gebruik ik vaak 10 minute mail, een mailadres voor 10 minuten (logisch xD) |
| reactie 880
|
|
|
In Israël heb ik trouwens nog 2 coyote's gezien, tenminste, dat denk ik. Waren grijze dieren met een pluimstaart. Zouden dus ook vossen kunnen zijn, maar vossen zijn toch oranje? En vossen komen overdag niet voor toch? Esmée, jij houdt van vossen, weet jij er ook het één en ander van? |
| reactie 881
|
|
|
Whut, wat zeg jij nu ? Ik hou niet van vossen .. Ik hou van wolven, niet vossen |
| reactie 882
|
|
|
Nee? |
| reactie 883
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het zou een zandvos of een Afghaanse vos kunnen zijn |
| reactie 884
|
|
|
Alleen dat vossen katachtige zijn en wolven voorouders van de hond zijn .. Aah, familie, altijd gezellig :s Mijn tante is gewoon de beste |
| reactie 885
|
|
|
Dan zou het een Afghaanse vos zijn geweest nl.wikipedia.org/wiki/Afghaanse_vos Want waar ik was is het ook rotsachtig. Israël heeft ook een rotswoestijn |
| Naar boven | |