Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 856
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Wat ik daarmee wil zeggen is dat vriendschappen via het internet diepgang missen. Ohja, nog een tip: Doe niet te veel je best jezelf te zijn. "Uns fehlt das was allen fehlt, wir sind ein Spiegelbild zur Ganzheit". |
| reactie 857
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
_ www.youtube.com/watch?v=-2U0Ivkn2Ds |
| reactie 858
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nice song |
| reactie 859
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik kan niet leren, hij gaat niet weg, dat zal hij nooit gaan. Ik ben totaal blij en verdrietig tegenlijk :-/ Ahg, Frans proberen, zet hem uit je hoofd .. - En .. ik ben leren xD |
| reactie 860
|
|
|
Kun je met me mee naar Frankrijk? Mijn Frans is slechter dan dat van mijn broer, die ik niet hen -,- |
| reactie 861
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja diepgang, meestal is dat wel zo ja inderdaad. Maar niet altijd, zo heb ik via internet 2 hele goede vrienden leren kennen, 4 jaar geleden, en nog steeds zijn we echt goede vrienden, met een echte band En verder moet je altijd oppassen met mensen op internet, altijd de kat uit de boom kijken |
| reactie 862
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik kan me echt niet concentreren, zit al anderhalf uur op 2 bladzijdes .. Internetvriendschap mag dan wel niet 'zonder gevaren' zijn, maar doordoor ken ik wel jullie, Dominic :s, Amber (andere Amber, Emma), .. zonder internet vriendschap was ik wel heel eenzaam vrees ik |
| reactie 863
|
|
|
Succes/sterkte Esmée Tja, internetvriendschap.. Mja, wat jullie betreft, de meeste van jullie vind ik ook heel aardig en heb jullie graag. En ik vertrouw echt dat jullie goede vrienden kunnen zijn En op fb: soms accepteer ik verzoeken van vreemden, want ik wil weten wáárom ze mij toevoegen. Soms begin ik een gesprek, maar meestal doe ik ook helemaal niks. Want de behoefte heb ik eig. niet om met vreemden te praten Is het account van Summer verwijderd? |
| reactie 864
|
|
|
Die smiley staat op z'n juiste plek Nath Ze is gebannen en haar posts zijn verwijdert - Zonder internet had ik Esmée en Sheala nooit ontmoet en lag ik waarschijnlijk allang aan de verkeerde kant van het gras... |
| reactie 865
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja he patros |
| reactie 866
|
|
|
nora26 Berichten: 7 |
Gelukkig ben ik die moffentaal verleerd |
| reactie 867
|
|
|
Oke, ook een stuk rustiger nu Zo zijn er nadelen en ook voordelen van internetvriendschap, gelukkig dat er ook goede, echte internetvriendschap bestaat. Bij mij is het zo, als ik een internetvriend een tijdje ken en vaak mee praat. Over positieve dingen of juist over vervelende dingen, waardoor wel vaak een kleine vertrouwensband onstaat. Na een tijdje beschouw/zie ik die niet meer als een zomaar een internetvriend, maar als een echte vriend Welke moffentaal, Nora? |
| reactie 868
|
|
|
nora26 Berichten: 7 |
Ps ik ruik gebakken lucht |
| reactie 869
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Psst, mensen, volgens mij is nora26 het nieuwe account van summer. |
| reactie 870
|
|
|
Ben ik toch niet de enige met die gedachte Bart Zo zie je maar weer: niet álle mensen op internet kun je vertrouwen |
| Naar boven | |