Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Was Kurt maar gewoon hier - Plots gewoon debiel hard in een steek in mijn zij, en het wilt niet weg, damn, ik verga van de pijn - Wel, toch was deze dag geweldig. Zusje zat 'You told me think about it, well I did' te zingen, dus zeg ik 'Zal ik King For A Day opzetten' waarop mijn vader me mijn mobiel laat verbinden met de autoradio, gevolg, PTV (gewoon tekst meezingen IDGAF |
| reactie 842
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Morgen home alone |
| reactie 843
|
|
|
nora26 Berichten: 7 |
Ik mis mijn mama Ze is een paar dagen weg Lieve mama Ik wil tegen haar aanliggen En getroost worden door mijn mama Mijn pa mis ik ook Maar mijn ma is gewoon alles voor mij Die mis ik zelfs als ze een uur weg is |
| reactie 844
|
|
|
Goedemorgen iedereen ~ |
| reactie 845
|
|
|
Hoezo goed? Ik kon niet uitslapen :c |
| reactie 846
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi Nora Dat probleem heb ik ook met mijn opgezwollen blaar Esmée Gelukkig had ik er vannacht geen last van, maar nu steekt het wel |
| reactie 847
|
|
|
Patros, dat is niet mijn fout xD - Zonet een van de vriendelijkste personen ooit ontmoet. Waarom woont hij in de UK |
| reactie 848
|
|
|
Daar heb ik ook kast van. Buiten jou woont de dichtstbijwonende vriend zo'n 3000 km verder in de USA -,- |
| reactie 849
|
|
|
Waarom worden mensen die vrienden zijn op je verliefd. Dominic woont zo vr, dat gaat niet :'/ |
| reactie 850
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Je moet je niet vergissen in mensen op het internet, ze kunnen zich een stuk leuker voordoen dan ze daadwerkelijk zijn. |
| reactie 851
|
|
|
nora26 Berichten: 7 |
Ja niet alleen leuker Maar ook totaal anders |
| reactie 852
|
|
|
Wat wil je daarmee zeggen Bart? - "Society can kiss my ass, I still be whoever the fuck I want to be" |
| reactie 853
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Be who you wan't to be.. It's not a crime _ Hy Iedereen |
| reactie 854
|
|
|
Begrijpelijk - Als je een crimineel wilt zijn, is het dan ook geen misdaad als je bent wie je wilt zijn? |
| reactie 855
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja frans is makkelijk en soms saai, en godsdienst is gewoon geen juist examen -.- _ Je bent wie je bent, En je hebt misschien foute dingen in het leven gemaakt.. Maar je krijgt een kans om die weer recht te zetten.. En ik ken je, je bent geen crimineel.. |
| Naar boven | |