Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 826
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hoe erg? Dat het er eng uit ziet of dat het gewoon niet mooi is? |
| reactie 827
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Wawie kan nie volgen _ Wawie weeral dik genoemd!! Surprise van de week -_- |
| reactie 828
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat boeit het als ze je dik noemen? Fuck Everything, don't listen to them. Dik is nog een compliment als je kijkt waar ze nog meer mee schelden - Nice oog - En dan fiets je met muziek op langs een begraafplaats. De tekst? "You dog your own grave" -,- |
| reactie 829
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gravedigger ? En dankje Damn, ik haat kappers -,- Ik wou enkel de puntjes geknipt, kom je buiten met een geknipte bles, beetje ander kapsel en tien kilo haarlak -,- Ik haat haarlak -,- |
| reactie 830
|
|
|
Kende je die nog niet dan? |
| reactie 831
|
|
|
Niet op letten Emma, ook al is dat soms wel moeilijk |
| reactie 832
|
|
|
Shockwave Flash rot nest urghhh .. |
| reactie 833
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Zo Nathan der Weise (hoopt dat iemand het boek kent:p), hoe was? Nog interessante ontmoetingen gehad met andersgelovigen? Yay, bezorgdatum van mijn mobiel: maandag 31 maart. Dan moet ik dus 40 euro bijbetalen en het heeft me een week extra gekost, maar ach, blij dat ie aan zal komen! |
| reactie 834
|
|
|
Nee, dat boek ken ik niet Ja zoiets, ben wel bevriend geraakt met plaatselijke joden, vaak mocht ik een oudere man helpen met straten opruimen Leuk Bart, wachten wordt beloond he |
| reactie 835
|
|
|
Nathan der Weise, eigenlijk een toneelstuk, speelt zich af in het verleden in Jeruzalem, het gaat over de drie religies en over tolerantie voor elkanders geloof. Bestwel interessant. Heb je kennissen daar? Op vakantie met andere mensen in aanraking komen is heel mooi vind ik altijd. Op Sumatra (Indonesië, indien iemand het zich afvraagt), ben ik veel Moslims tegengekomen. Het was heel mooi om te zien hoe christenen en moslims door elkaar leefden. In een dorpje waar ik kwam, hadden ze een soort ongeschreven afspraak dat op christelijke feestdagen de moslims op de woningen van de christenen pasten, en andersom. Zo zie je maar weer dat een multiculturele samenleving niet altijd tot verzuiling hoeft te leiden... |
| reactie 836
|
|
|
Ik voel me echt nu zo heel 'Ik zet alles gewoon hier' maar ik verveelde me en heb het BVB logo getekent :3 i58.tinypic.com/juyb28.jpg |
| reactie 837
|
|
|
Wil je hem via fb sturen of op EIOR plaatsen? Pagina laadt niet door -,- |
| reactie 838
|
|
|
Dat is aardig van de mensen ginder Nou, sinds gisterenochtend een blaar. Door het lopen gisteren is het nogal opgezwollen, kon er amper op lopen/staan. Mooi logo Esmée |
| reactie 839
|
|
|
Dankje Nathan Patros, staat al op EIOR, maar ik stuur h'm straks nog wel even door ^^ |
| reactie 840
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=KcS-jyyOMr0 Wie zegt dat Kurt dood is, zit gewoon lekker een radler te drinken met de rest van de sterren! |
| Naar boven | |