Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Oww, oke, maakt niet uit! Als je wilt praten, mag dat altijd! Niemand hiero volgens mij |
| reactie 572
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik moet zodadelijk geschiedenis bekijken voor overmorgen :'/ - Woohoow ik zag net een foto die me kwaad maakte .. Waarschijnlijk zal alleen Patros snappen waarom .. i59.tinypic.com/iwiqvr.jpg |
| reactie 573
|
|
|
Snap hem ook wel een beetje... Waarschijnlijk ben jij het niet echt eens met wat er onder die rechter staat |
| reactie 574
|
|
|
Lisanne, daar mag je zeker van zijn .. Ik denk dat buiten 'alive' en 'passed away' alles van plaats mocht veranderen .. You Only Live Once heeft Mitch trouwens zelf geschreven ! Argh .. |
| reactie 575
|
|
|
Oww, is dat Mitch... Weer wat geleerd Vandaag weer anorexia discussie gehad... Mensen kunnen zich zo aanstellen... |
| reactie 576
|
|
|
Ja, Lisanne xD Mitch links, Dahvie recht. Het ergst is, blijkt nu, het was tussen Mitch en Kayne West .. en de vakjes stonden gewisselt (buiten alive, .. ) want Davhie eheeft geeneens een dochter -.- Oh, dat is stom .. Vriendin van me had het zo ongeveer, maar ze is beter nu |
| reactie 577
|
|
|
Ik bedoel niet dat mensen met anorexia zich aanstellen hoor! Maar sommigen denken een beetje te snel dat iemand anorexia heeft.... -_- |
| reactie 578
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hey Mensen! I'm back baby Zo, nu heb ik geschiedenis, natuurwetenschappen, en latijn gedaan! Alleen woordenlijst van Latijn nog :'( Iemand nog iets interessants te vertellen??? |
| reactie 579
|
|
|
Interessants .. Euhm ik heb morgen een examen, woow |
| reactie 580
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Van wat hebben jullie examens? - Ooh, Emma, Latijn en de voclijst doen me denken aan de tijden van toen *nog maar 2 jaar geleden* Mevrouw Penris zei altijd: "Als ge uwe voc ni kent..." en de klas vulde dan trouw aan: "... Zijt ge gechareld!" |
| reactie 581
|
|
|
Wiskunde, jeej -.- - Oh, ik haat leerkrachten die zo praten Bij ons zijn ze van: "Spreek AN, Esmée, alsjeblieft kind !" Ze vinden het niet tof als ik ga praten zoals ik doe tegen andere ;$ - www.youtube.com/watch?v=DGPbHUZQ-VE Beste video ooit :S Ze houden allemaal van Nirvana |
| reactie 582
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Lisanne dat ken ik ja, vreselijk. -__- Ik kan er echt niet tegen dat mensen überhaupt grapjes overmaken of iets. Mijn vriendin wil gewoon niet beter worden en dat kilt me |
| reactie 583
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Vaak gebruik ik een dermate ingewikkelde zinsopbouw dat leraren drie seconden stil zijn alvorens zij mij vragen het te herhalen, waarop ik dan een ingekort antwoord geef en zuchtend mijn hoofd schud. |
| reactie 584
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik kom de boel nog even terroriseren, heb nog maar een week |
| reactie 585
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Nog een week en dan? |