Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 556
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Evi, tjah, ik ben eenmaal erg slecht in zwijgen, ik heb al vaak gedacht 'zeg niet alles wat je denkt hier' maar dat lukt niet xD Als ik tegen mensen van school spreek, is het meestal: "Hou je kop over Frank Wolf/Oli/Ben/Danny/Jake/Mitch .." "Laat me gerust, ik wil muziek luisteren" of "Hij is NIET lelijk .. " Patros, Ooh gezellig |
| reactie 557
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha, als je zegt waar het op staat, geef je tenminste duidelijkheid - Maar ik ga eens slapen Slaapwel iedereen en veel plezier op school of met wat jullie ook gaan doen! |
| reactie 558
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zou je denken? Het was een les van de leeraar die ik het meeste haat -,- - Evi, school en plezier??? |
| reactie 559
|
|
|
Slaapgoed Evi - Patros, dan nog xD |
| reactie 560
|
|
|
Falling in Reverse is ook wel een goeie band |
| reactie 561
|
|
|
Nog niet echt naar geluisterd :s Ben afgelopen dagen vooral heel veel AA en BFMV aan het luisteren Argh ken je het gevoel dat je de tekst van een liedje in je hoofd hebt, maar je de titel niet kent ? |
| reactie 562
|
|
|
SpotSearchFree downloaden. Typ een paar woorden van de lyrics in en je vindt de titel |
| reactie 563
|
|
|
Mijn verstand zegt The Final Episode .. Ik denk dat het dat is .. ja want 'Your knife, my back. My gun, your head' komt achter dat stukje tekst. Maar dankje voor die naam |
| reactie 564
|
|
|
The Final Episode - AA Wel handig, een paar woorden en je weet het |
| reactie 565
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Weer eens wat opnames van laatst geüpload, met albumart die ik tijdens wiskunde had gemaakt youtu.be/M-BVr0L7QlM |
| reactie 566
|
|
|
Dan word je wakker en heb je iets van 'Nee' .. Gelukkig kan ik een halfuur lateropstaan .. Slaapgoed |
| reactie 567
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik word net wakker, de wekker stond op 7 uur. Ai. |
| reactie 568
|
|
|
Ik weet niet of ik vaak online ben vandaag .. Gewoon vreselijk nieuws en leren .. |
| reactie 569
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heey ben er weer Voor de rest allemaal fijne dag gehad?! |
| reactie 570
|
|
|
Ik heb het eigenlijk al tegen iemand teveel gezegt, dus sorry, misschien ooit .. |
| Naar boven | |