Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Slaapgoed Lisanne ^^ |
| reactie 602
|
|
|
Summer, leer kiezen, je bent een oude vrouw die er erg jong uitziet ? Geloofwaardig hoor. |
| reactie 603
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Volgens mij is ze 32 (onwillekeurige gok), dan kan je er best nog jong uit zien. Het hele filmen en schoppen verhaal vind ik nog een stuk ongeloofwaardiger. Dit is nou eens echt enge muziek: www.youtube.com/watch?v=MXDvR0jK0X8 Een project waarbij ze schreeuwen van psychiatrische patiënten hebben opgenomen en tot muziek hebben gemaakt. Niet luisteren indien je deze week nog een keer wil slapen. |
| reactie 604
|
|
|
Je zegt net dat je bent gaan skeeleren, dat is anders niet niks. Spreek jezelf toch niet zo vaak tegen .. |
| reactie 605
|
|
|
Summer, als de muziek die jij duivels noemt echt duivels is, heeft de Duivel goede smaak. |
| reactie 606
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
We gaan met klas 3 en 4. Heb geen keus om met 60 idioten Parijs in te gaan -,- Als idioten konden vliegen zou mijn school een vliegveld zijn. - Grote kans dat je liegt dat je barst. Een jongen van 12 die een potloodventer in elkaar trapt wat op de film wordt gezet door zijn zusje omdat de moeder het toestaat, als je Pinokkio was zou je neus nu al zo'n 2 meter zijn gegroeid door die ene comment |
| reactie 607
|
|
|
Patros, doww, veel plezier ;P En wat het liegen betreft, groot gelijk heb je .. |
| reactie 608
|
|
|
Jeey, opnieuw naar school! |
| reactie 609
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Summer je kan school toch ook haten als je wel vrienden hebt? XD dat heeft er helemaal niks mee te maken. Vandaag maar 2 uurtjes les, daarna clover(paard) en malu ( bijrijder) voor de lens zetten. Mijn eerste fotoshoot die ik ga geven. Super zin in |
| reactie 610
|
|
|
Veel plezier Mandy - Noem je dat een examens, echt waar, niets moeilijk aan Wel, zodadelijk geschiedenis gaan leren .. Gezellig .. - Zat zonet op de bus, komt er een halve klas rare mensen die waarschijnlijk totaal high waren de bus op, gewoon, rotmuziek door de hele bus .. Sommige mensen -.- |
| reactie 611
|
|
|
Hardstyle zeker? - Wat studeer je dan Summer? De dinsdag en donderdag heb ik enkel kutvakken, ik heb op school waarschijnlijk meer vrienden dan jou - En dan hoor je Gorgoroth op vol volume door je oortjes heen -,- |
| reactie 612
|
|
|
Doww x( Kan ik wakker worden please .. moeder zag krassen, moeder vroeg wat, en ik was van damn .. Maar ik voel me beter nu, nu ze het weet .. alleen mijn vader mag het niet weten van me, maar mijn moeder zwijgt .. Geschiedenis, hier kom ik WEER |
| reactie 613
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Leerse Esmée! Patros, ik moet in september met alle vierdejaars naar Londen, met de bus... |
| reactie 614
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk, Londen en Parijs Donderdag (eig, vrijdag, om 0 uur) naar huis toe, als het meezit. 8 uur sochtends in Brugge Als ik thuis ben vraag ik wat jullie zoal hebben uitgespookt afgelopen weken. Kan zijn dat jullie dat verteld hebben, maar om nou al die pagina's terug te kijken.. |
| reactie 615
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha snap hem Nathan |
| Naar boven | |