Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gelukkig wonen we een aantal kilometers van jou af, dan kun je ons wel vertrouwen |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dan hebben we iets gelijk Summer Ik vertrouw jou ook voor geen meter. Het vervelende moment waarop je oortjes niet goed zijn aangesloten, urgh -.- |
| reactie 543
|
|
|
Ik vertrouw niemand hier voor geen meter, mijn beeldscherm is maar 3,4 inches |
| reactie 544
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha Patros - Oei Esmée, vervelend, straks weer klachten van de zus |
| reactie 545
|
|
|
Tja ;s - Argh, ik ben zo klaar met zussen .. 'Sla me niet Esmée' "Deed ik niet, je sloeg jezelf idioot" |
| reactie 546
|
|
|
13 jarige zijn volwassener als jou. En ik ben denk ik de jongste hier. |
| reactie 547
|
|
|
Summer, meest van de tijd probeer ik je gewoon te negeren. Maar ook ik heb zo mijn grenzen. Mijn geduld met jou geraakt stilaan op. Wil je alsjeblieft (dit is een vriendelijk bevel) stoppen met mensen uit te dagen, te koeioneren en te kwetsen? Ik ben het echt kotsbeu. Dankuwel... |
| reactie 548
|
|
|
Evi, koeioneren ? Wat betekend dat ;s *sorry, dit is de eerste keer dat ik dat woord OOIT zie :s* |
| reactie 549
|
|
|
Had ik es in de klas, hoor je ineens "Please go die!" -,- |
| reactie 550
|
|
|
Dat betekent enerveren, irriteren, ambeteren, kortom alles waarbij je mensen kwelt en dus lastigvalt. Ik heb het zo gehad met Summer... |
| reactie 551
|
|
|
Heb je het nu over oortjes die niet goed waren of .. :s Zoja, dat had ik dus met Gravedigger voor, meisje naast me viel letterlijk van haar stoel .. Egi, dat woord past perfect. |
| reactie 552
|
|
|
* Evi En inderdaad, dat is het ideale woord om het gedrag van Summer te omschrijven. Ik vind het zo jammer dat ze niet op een normale manier met ons kan communiceren en dat ze per se de anonimiteit van het internet wil gebruiken om haar frustraties op andere mensen uit te werken... Uitermate deerniswekkend als je het mij vraagt. |
| reactie 553
|
|
|
Sorry :s de G staat net boven de V Ik ben juist niets anoniem, de helft weet voor en achternaam, uiterlijk en interesses xD |
| reactie 554
|
|
|
Ja, maar ik had het over Summer hé, en niet over jou Jij kan amper zwijgen over je interesses Summer zou beter haar tijd steken in een leuke hobby in plaats van iedereen hier regelmatig te treiteren. |
| reactie 555
|
|
|
Esmée, ja. Was Go Forth and Die aan het luisteren op dat moment -,- |
| Naar boven | |