Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Maar ga nu echt mijn nest in! Sleep well everyone! |
| reactie 527
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Nogmaals slaap lekker lisan! |
| reactie 528
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ja, leuke foto hé - Mandy, ik vind van niet, maar toch bedankt |
| reactie 529
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Evi, mooie foto, jij ook mooi ;s |
| reactie 530
|
|
|
Bart, gewoon doen! Als je het uiteindelijk niet mooi vindt, kan je het makkelijk laten knippen Wat is er trouwens raar aan het woord 'kleedje'? - Slaap goed Lisanne! - Dankje Esmée |
| reactie 531
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ahh iedereen is hier onzeker over zichzelf. Jullie zijn allemaal mooi! Ookal zeggen andere mensen misschien van niet. Maar ik ga maar want ik mis mijn hele moordvrouw xD bye |
| reactie 532
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Nouja het zit nu al bijna op m'n schouders, hehe. Ik was laatst met vrienden aan het pilzen en hun bewering was dat de reden dat ik geen meid heb m'n haar is. Zij hebben allemaal korte koppen net als de rest van de jongens op mijn school. Aan de andere krant krult het wel mooi en ik hoef ook niet zo te zijn als de rest... Dus ik betwijfel hun gelijk. Kleedje, doet me denken aan het Duitse woord Kleid (jurk). |
| reactie 533
|
|
|
Een kleedje is ook een jurk Het zal een Vlaams woord zijn zeker? - Je haar houden zoals het is / langer laten worden. Dat is wat ik uit je uitleg opmaak, want je wilt niet meegaan met de stroom. Jij bent uniek en jezelf en daar mag je trots op zijn - Veel plezier Mandy! |
| reactie 534
|
|
|
Misschien ben ik ook wat kieskeurig op het gebied van meisjes. En als ik er dan eenmaal voor ga zegt zij het voor ze me echt heeft leren kennen al stop. Maar dat komt dan ook weer doordat ik op meisjes val die ofwel een vriend hebben of nadrukkelijk laten merken dat ze me niet aardig vinden. |
| reactie 535
|
|
|
Het leven kan hard zijn en liefde nog harder... Ooit zal je de ware wel tegen het lijf lopen, daar ben ik van overtuigd! |
| reactie 536
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik wil ook wel eens een foto van Summer zien |
| reactie 537
|
|
|
Haha inderdaad... |
| reactie 538
|
|
|
Bart, dan heb je waarschijnlijk langer haar als mij xD Ja, foto van summer goed idee |
| reactie 539
|
|
|
Dat is wel toevallig joh. Wat jammer. We wouden net je liefelijk gezicht zien. |
| reactie 540
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En toch heb je op zijn pc ontdekt dat ie pedo is -,- Je ziet me vanzelf wel verschijnen wanneer je denkt dat ik verdwenen ben |
| Naar boven | |