Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Vanavond home alone |
| reactie 377
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hoelaat moet ik er zijn? |
| reactie 378
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mandy, als je niet zover woonde en ik niet zo thuis moest blijven, dan kwam ik. Maar dat is haast onmogelijk - Het moment dat je als een idioot Black Parade aan het zingen bent en je vader staat achter je .. Doww .. - Het rare aan horror vind ik .. Heeft het eig ooit een 'goed' einde .. ? |
| reactie 379
|
|
|
Nu graag.. |
| reactie 380
|
|
|
Dat het niet goed gaat komen, leer lezen Summer. Sorry Mandy, ik wou dat ik naar je toe kon komen :-/ |
| reactie 381
|
|
|
Waar ik bang voor ben? Ik ben bang dat jij binnenkort een moord hebt om op te lossen En omdat je zo slim bent moet je zelf maar bedenken wat ik daarmee bedoel Esmée maakt niet uit. Het komt wel goed denk. Bedankt! |
| reactie 382
|
|
|
Bravo Summer. Bravo. Wel, ik heb meegemaakt hoe iemand van mijn school voor een bus sprong en hoe een buurtgenoot zich ophing .. Geen films .. |
| reactie 383
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, Mandy, gewoon de benzine al klaar leggen enzo... Summer, op YouTube staan genoeg Disney filmpjes en hoef je niets te downloaden... |
| reactie 384
|
|
|
*En toen knapte er iets* Summer waarom snap je niet met je domme ***************************kop dat ik dit echt meen Jji denk echt dat je grapig bent om hier grapjes over te gaan maken? Jij denkt echt dat je in die positie bent? Leuk om mij te vertellen waarmee ze het deden vet goed idee joh! Wees maar trots op jezelf! |
| reactie 385
|
|
|
Waar woonde je ook alweer? (te lui om op te zoeken :$) - Esmée, dat is juist typisch horror, verkeerde aflopen. Tenzij er een vervolg achteraan komt - Summer, het is dom als je niet weet hoe je iets kan downloaden, mijn neefje van 5 kan dat zelfs. Sinds wanneer zijn Freddie Kruger, Chucky en Slender echte figuren? -.- |
| reactie 386
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Summer, ik heb meegemaakt hoe 2 vriendinnen zelfmoord hebben gepleegd, denk je echt dat zo'n film me boeit?! |
| reactie 387
|
|
|
Ik woon in den helder of nouja daar in de buurt |
| reactie 388
|
|
|
Mandy, Summer probeerd je gewoon zover te krijgen dat je helemaal gek word, ze is gewoon mentaal niet in orde, negeer haar gewoon, die stomme studente die zich voordoet als oude vrouw met een pedo man en half Indiaanse kinderen is gek, goed gek in haar kop, negeer haar Mandy. Sommige mensen .. Verdienen geen aandacht. |
| reactie 389
|
|
|
Dan is dat haar iig niet gelukt. Want haha ik zal nooit gek worden van haar. Ik word ook niet gek van haar maar om wat ze zegt. Haha maargoed ik zal haar negeren. |
| reactie 390
|
|
|
Hou je *********bek over zelfmoord Summer! Ik heb een vriendin verloren aan zelfmoord door een kogel. Did kogel wens ik jou nu ook wel toe |
| Naar boven | |