Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als leadgitarist moet je geen pussy zijn |
| reactie 362
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Waar kom jij plots mee af, Patros ? xD |
| reactie 363
|
|
|
Even in het nederlands aub? Mijn Vlaams is ook niet het beste -.- |
| reactie 364
|
|
|
Zo Vlaams was het niet, wacht, het is zoiets als, waar begin jij plots over, dat kwam uit het niets. Duidelijker ? Sorry, ik let soms niet op hoe ik iets typ :s |
| reactie 365
|
|
|
Over dat van Summer, dat ik 'zo dominant was' Je mag hem Oli vast wel lenen van de rest |
| reactie 366
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ben je leadgitarist dan? |
| reactie 367
|
|
|
Nog niet, ben wel aardig op weg - "I never wanted to sing. I just wanted to play rhythm guitar - hide in the back and play" ~Kurt Cobain |
| reactie 368
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
*bad mood alarm* Patros vet cuwhl |
| reactie 369
|
|
|
Mandy, ik ging neer bij die 'cuwhl' xD beste woord ooit xD Er stond iets over Kurt in de krant, nieuwe foto's ofzoiets. Patros, oke, nu snap ik het ;s |
| reactie 370
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Super cuwhl toch. |
| reactie 371
|
|
|
http://www.brainyquote.com/quotes/authors/k/kurt_cobain.html Alle quotes die je van Kurt kan vinden - Zit nu al een half uur Don't Lose Your Head van Queen te luisteren, wel ironisch als je bedenkt dat Kurt zm heeft gepleegd met een hagelgeweer (zwarte humor vandaag) - Er zijn nieuwe foto's vrijgekomen over zijn zelfmoord. Love zou hem alsnog hebben vermoord omdat hij was ontsnapt uit de kliniek |
| reactie 372
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Kom jullie weer lastig vallen, moest ff eten Patros; bedankt voor je reactie! |
| reactie 373
|
|
|
Ik heb genoeg pagina's vol Kurt quotes. te veel ;s - Zit The Final Episode te luisteren, repeat, repeat, repeat, .. - Ah, gewoon een helemaal te gek AA shirt gevonden en ik mag het kopen, totaal blij ;s |
| reactie 374
|
|
|
Is niets Lisan |
| reactie 375
|
|
|
Wat een angstaanjagend slecht grammatica Summer -.- - Slechts een tiende is op ware feiten gebasseerd, de rest is gewoon fantasie |
| Naar boven | |