Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha, jij ook succes en veel 'plezier' |
| reactie 347
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Hahaha, bedankt he "I've many problems in my life. But my lips don't know that" They always smile - Charlie Chaplin |
| reactie 348
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ben je serieus zo dom om dat te vragen? Je zegt dat je pedo's haat, maar blijft bij je man waarvan jij zegt dat hij pedo is. Je zegt dat je een crush op me hebt terwijl ik minderjarig ben, dus ben je er zelf ook een. Je kunt het beter persoonlijk aan mijn baas vragen. Z'n 06-nummer is 20153829. Tussen kwart voor zes en zeven uur is hij niet bereikbaar vandaag. Je kunt het beste tussen 4 en half 5 's middags bellen. |
| reactie 349
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Net Suicide Club gekeken. Goede film. |
| reactie 350
|
|
|
Al wat bij gekomen van je kater?! |
| reactie 351
|
|
|
Bart, die film wil ik al lang zien, ik ben maar aan dertien minuten gekomen ;s Ah goed idee, ik ga h'm nu kijken, ben klaar met wiskunde voor vandaag |
| reactie 352
|
|
|
Zeg ook altijd dat ik ergens klaar mee ben voor vandaag... Met de nadruk op "er klaar mee zijn"... If you had the chance to kill yourself, no pain of blood involved and your family wouldn't get hurt because of what you did.... Would you take it? Kreeg gisteren zo'n soort vraag op school... |
| reactie 353
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Herkenbaar Lisanne - Trouwens Summer, mag Esmée ook mee, gaan we meteen even bij Oli aan |
| reactie 354
|
|
|
En of ik ooit heb willen verdwijnen. Met de f*cking hele groep erbij. Hoe dom kan een docent zijn?! |
| reactie 355
|
|
|
Patros, goed idee Lisanne, nee, ik ben letterlijk klaar Nu zit mijn zus stiekem mee te kijken naar Suicide Room, en dan 'Wat kijk je?' 'Dat is raar.' 'Wat is dat?' Argh zussen -.- |
| reactie 356
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Lisanne juist, docenten zijn zo slim... WIj moesten laatst '' als je me echt zou kennen zou je weten dat''.. ik was helemaal in paniek want wist niet wat ik moest antwoorden.. gelukkig ging het niet door. Ik zit over de streep te kijken |
| reactie 357
|
|
|
Moesten wij aan het begin van het jaar doen... Heb het simpel gehouden en geantwoord: "als je me echt zou kennen zou je weten dat, ik zo gek ben als een deur". Lang geleden dat ik dat heb gezien... |
| reactie 358
|
|
|
heeft nog iemand een verdomd irritante zus die Minecraft speelt tot ze kan gaan winkelen ofzo ? Ze zit te hele tijd tegen het spel te praten .. Best .. Vreemd ;s |
| reactie 359
|
|
|
Haha, nop |
| reactie 360
|
|
|
Aah, ik zou het moeten verwijderen xD Ze geeft les aan haar minecraft personage xD |
| Naar boven | |