Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Sorry voor de caps, MAAR IK HEET ESMéE EN JE HEBT GENE PEDO MAN DAMN URGH -.- Weet je in EIGENLIJk wel hoe erg het is mensen te verliezen ? Aan ziekte, (zelf)moord ? En als je nu als een debiel naar je scherm zit te lachen ,zoek hulp, serieus, psychologen overal GA ! |
| reactie 392
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ik zou dit niet moeten zeggen maar toch Als je wilt, dan ga je toch? En je hebt geen man nodig om gelukkig te zijn Esmée ik denk dat ze een stenen hart heeft en dus geen gevoelens of iets |
| reactie 393
|
|
|
Mandy, dat zou best kunnen. En dan noemen mensen mij al gevoelloos. Sommige mensen enken echt niet na voor ze iets zeggen. Good job Summer, you pissed me off, are you happy now ? |
| reactie 394
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mijn cavia komt nog eerder aan een man dan Summer Die heeft meer herseninhoud en is niet bang een pedo te verlaten |
| reactie 395
|
|
|
Ja, daar heb je gelijk in, als hij pedo is he Summer, verlaat hem dan. Idioot, je verdrinkt in je eigen leugens, omdat je ze niet overeind kan houden |
| reactie 396
|
|
|
Patros whahahahahahah xD Mijn konijn heeft al een man. Summer jij hebt geen man jij hebt een monster xD |
| reactie 397
|
|
|
Waarom vind Besto geen negeerknop uit, aargh, mensen kunnen me zo f*cking kwaad maken -.- |
| reactie 398
|
|
|
Nee ze moeten mensen gewoon kunnen bannen wegens ongewenst gedrag. gewoon het hele ip adress dan kan ze er nooit meer op |
| reactie 399
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Summer, het is Lisanne. Maar, misschien wil ik wel helemaal geen man?! En dan nog, mijn zelfbeeld is in ieder geval niet zo laag als dat van jou... |
| reactie 400
|
|
|
Wie zegt dat Summer een mens is? |
| reactie 401
|
|
|
Summer is zelf ook een monster Maar waar woon je dan? Dan kom ik even langs.. Onee niet zo'n goed idee ik kom liever niet langs bij monsters |
| reactie 402
|
|
|
Summer, denk je dat ik zelfs MOEITE wil doen voor iemand zoals jou ? Een persoon die alleen mensen wilt opjagen en ze de dood injagen, uitschelden en haten ? Vergeet het, laat me niet lachen, en dankje, je hebt me zo totaal woest gemaakt dat mijn volume veels te luid staat omdat ik niets wil horen buiten muziek, ankjewel, wees trots op jezelf. Damn ik ben mijn toetsen aan het rammen. |
| reactie 403
|
|
|
Je spreekt jezelf tegen over je vader in hetzelfde bericht -.- |
| reactie 404
|
|
|
Steek het geld in je .. Damn man, aarhg .. |