Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Summer ik geloof jou hele persoon niet. Je had dit niet tegen mij maar idc ik antwoord toch. Dat je er verdrietig van word is niet mijn probleem Wij dwingen je niet om hier te blijven praten |
| reactie 317
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb nergens het woord 'liegen' voorbij zien komen. Jij, Mandy? |
| reactie 318
|
|
|
Nee maar onze lieve summer is paranormaal begaafd die ziet dat natuurlijk Bel jij de ambu? dan proppen we der in een gesticht |
| reactie 319
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ah Summer, iedereen weet dat je een irritante studente bent zonder man en kinderen, sluit je pc af en ga je examens leren ofzo. |
| reactie 320
|
|
|
Daar moet je ook geen grappen over maken... - Iemand toevallig nog een goede horrorfilm? |
| reactie 321
|
|
|
Patros cabin in the woods? Insidious women in black I know what you did last summer Saw ehm xD er zijn er veel xD Esmée trouwens nog een quote voor je ''It's not you but this world you should hate'' |
| reactie 322
|
|
|
Thanks Mandy ^^ Ik hou me wel op aan jullie hulp (dankjullie allemaal ;s) en aan Quotes zoals Austin's Quotes. En die van Kellin ga ik mezelf dwingen op te schrijven voor ik nog iets doms doe (Wrists are for bracelets, not cutting) Morgen ben ik btw niet zo vaak online, wiskunde examen leren |
| reactie 323
|
|
|
"If you call yourself an ugly cutterpilar, than it's for sure you become a beautiful butterfly" Woman in Black is 1 van m'n favo films |
| reactie 324
|
|
|
Pffft ik ben helemaal op. ik ga maar eens slapen. Bye |
| reactie 325
|
|
|
Hebben jullie ook als iemand je vraagt wat je favofilm is je drie kwart films vergeet en niet kan kiezen ? |
| reactie 326
|
|
|
Heb ik ook ja -.- |
| reactie 327
|
|
|
Je had nog niet eens van deze site gehoord toen Poem zich voor het laatst afmelde, 'begaafde' -.- Niet naïef? En ik luister graag naar opera zeker? Het is je eigen keuze geweest om met psy's om te gaan Je zegt zelf dat je bejaard bent Haal je hand van shift of caps bij 'Marokkanen' |
| reactie 328
|
|
|
Ben ik de enige die soms iets naar Summer's hoofd wil gooien -.- |
| reactie 329
|
|
|
Esmée nee zeker niet. Als je begint dan doe ik mee xD Oke.. wij zijn nu eigenlijk even erg als summer. Dit is vast ook wat ze wilt Strakjes naar de manege voor mijn theorie examen. Morgen wedstrijd, benieuwd of ik het weer ga verpesten xD |
| reactie 330
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Extreme kater... Klote gevoel. |
| Naar boven | |