Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nog iemand wakker - Morgen schoolwerk maken :-/ |
| reactie 947
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben wakker |
| reactie 948
|
|
|
Oh oke :s ^ |
| reactie 949
|
|
|
Daar zijn nachtmerries voor, om eng te zijn. Heb je de merrie wel genoeg hooi gegeven? |
| reactie 950
|
|
|
Hangt ervan af wat je leuk noemt. |
| reactie 951
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nathan, nog veel plezier in IL _ Summer, stop aub met negatief te doen. Ik ga zelf ook stoppen -_- |
| reactie 952
|
|
|
Serieus, word je wakkergemaakt met de woorden 'Slaap je nog?' Nu niet meer nee -.- |
| reactie 953
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Jij ook goeiemorgen Esmée! |
| reactie 954
|
|
|
Of je wordt om half 3 wakker gebeld met de vraag of je slaapt. "Nee, ik ben aan het skydiven nou goed?" |
| reactie 955
|
|
|
Patros, daarom zet ik mijn mobiel dus op 'stil' Dankje Lisanne, jij ook - Yeey ik hoef niet mee te fietsen |
| reactie 956
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha, domme mensen soms toch - Iedereen goedemiddag alvast - Naar waar moest je anders fietsen, Esmée? |
| reactie 957
|
|
|
Ik moet hem op ringtone doen door de week, voor als we het eerste uur opeens vrij hebben -.- |
| reactie 958
|
|
|
Evi, beuhp, gewoon weer rondfietsen, maar ik dacht dat ik geen keuze had, maar ik mocht toch thuisblijven. - Kent iemand de Beastie Boys ? *Dat is van de muziek die mijn vader geweldig vind en altijd afspeeld* Hij heeft me met die groep aangestoken, ook al zijn ze totaal anders als BVB, SWS, PTV, .. Maar ik vind ze best wel goed :s |
| reactie 959
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ahzo - Nee, die ken ik niet, maar ik zal is een liedje opzoeken anders |
| reactie 960
|
|
|
Evi, Beastie Boys - Paul Revere vind ik het leukst :s Eigenlijk vertellen ze een verhaal op muziek, ik vind het best wel leuk |
| Naar boven | |