Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Shredding gaat goed, moet er nog wat meer snelheid ingooien. Ik wil het graag met dubbele slag doen, alleen heb ik dat nog niet in de vingers. Double tapping gaat hartstikke goed Vraag maar aan mijn buren |
| reactie 932
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Je loopt niet achter hoor. Ik weet namelijk ook weinig van muziek af en van die bands weet ik al helemaal niks - Hoe bedoel je dat je dan weer van de straat bent? - Straat'lawaai' dus? |
| reactie 933
|
|
|
Heb ff een filmpje opgezocht waar ze in voor komen: youtube.com/#/watch?v=j_7iRZzlSzI |
| reactie 934
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Dat zeggen de docenten altijd als ze huiswerk opgeven en betekent: dat je, geen verkeerde dingen kunt gaan doen ofzoiets... |
| reactie 935
|
|
|
... m.youtube.com/#/watch?v=j_7iRZzlSzI - Let maar niet op zijn gezichtsuitdrukkingen enzo :$ |
| reactie 936
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hey mensen ben trug @Esmée, sorry dat ik zo de ganse tijd doe, ik ben wat slechtgeluimd dit weekend -_- .. En je hebt blijkbaar gesproken met Emmély Ze heeft daarnet gezegd: Niemand mag jou. Dit wordt weer een gezellig weekendje wenen. |
| reactie 937
|
|
|
Noem mij dan maar niemand Niet naar luisteren, steur je er gewoon niet aan |
| reactie 938
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nee ik kan dat niet negeren, ik ben zo iemand die daar een trauma van krijgt of zo.. |
| reactie 939
|
|
|
Is het niet kunnen of niet willen? Misschien kan je eens proberen dat te negeren? - Lisanne, ik snap het - Patros, die linken werken niet. Ze komen beiden uit op de startpagina van youtube |
| reactie 940
|
|
|
Die tweede werkt bij mij wel o_O Youtube --> Steve Vai (Incredible Guitar Performance) |
| reactie 941
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Even klein berichtje van IL, gaat goed hier PS; voor de ruziemakers hier, bewaar de shalom en draag zorg voor elkaar |
| reactie 942
|
|
|
Aah, dat zijn dus van die coole trucjes op de elektrische gitaar? Dat is niet simpel neem ik aan, dus proficiat dat het je al zo goed lukt! - Nathaaaaaan! Vertel alles! Veeeeeel plezier nog Ik wens je nog heel mooi weer toe en veel avonturen! |
| reactie 943
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Goed Nathan, veel plezier nog - Laten we het restaurant gewoon .. vergeten xD |
| reactie 944
|
|
|
Ons optimisme - Het lukt AARDIG Evi, niet dat ik zo goed ben... |