Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 961
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha, ouders en muziek toch Zo heeft mijn papa mij Laïs leren kennen, die vind ik ook fantastisch. Zij zingen volksliederen in verschillende talen, ook heel speciaal Die Beastie Boys zijn nog wel çava eigenlijk |
| reactie 962
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mijn vader zgt altijd dat ik uit mijn muziek ga groeien, maar hij luisterd nog altijd naar muziek van zijn jeugd. Dus als ik bij hem in de auto zit, is het van dat |
| reactie 963
|
|
|
Haha, ik ken dat Als we met de auto op vakantie gaan, moet ik ook altijd de 4 jaargetijden van Vivaldi volledig beluisteren en voor de rest veel Laïs, Boudewijn De Groot enz |
| reactie 964
|
|
|
4 jaargetijden van Vivaldi is de enige klassieke muziek die ik goed vind :'D Vroeger kwam er zo een kinderprogramma (De kleine Einsteins) op TV, en die zongen dan altijd liedjes op klassieke muziek enzo, ook al ben ik nu 13, ik vind hen nog steeds geweldig :'D Deze is nu Engels, maar oke; www.youtube.com/watch?v=rgreiibIlXM |
| reactie 965
|
|
|
Ja, ik ken dat! Ik heb dat op die leeftijd ook nog gekeken op Ketnet, haha Die moesten dan toch ook zo raadsels oplossen enzo hé, niet? |
| reactie 966
|
|
|
Jaah Ik vond dat altijd geweldig :S |
| reactie 967
|
|
|
Ja ik ook. En W817 en Spring vond ik ook altijd de max |
| reactie 968
|
|
|
W817 wel, Spring vond ik niet echt tof Welke programma's zijn er nog, even denken. Oh ! En daarmee basta |
| reactie 969
|
|
|
Ooh, ja, keek ik ook altijd Clifford De Grote Rode Hond, keek ik ook super graag |
| reactie 970
|
|
|
Dat ken ik niet |
| reactie 971
|
|
|
FROYO Berichten: 16 |
goedemiddag allemaal... |
| reactie 972
|
|
|
Goedemiddag Froyo |
| reactie 973
|
|
|
Hoi alles goed het zonnetje schijnt dat doet mij altijd weer goed... |
| reactie 974
|
|
|
Het gaat wel, maar de zon heeft ons hier best in de steek gelaten |
| reactie 975
|
|
|
Ik zal ff zeggen hoe ik echt heet mijn is corine. En wat jammer van het zonnetje, en ik lees dat het wel gaat. Maar niet zo goed dus, ik was ff je naam kwijt sorry... |
| Naar boven | |