Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 916
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Als je 7 keer valt ben je pas een goede ruiter zeggen ze Ik ben zes keer gevallen, en nu gestopt, dus ik ben nooit een goede ruiter geweest :s |
| reactie 917
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha Esmée En met paardrijden is het ongeveer hetzelfde, niet? |
| reactie 918
|
|
|
Wel, ik heb 1 pony geleerd achteruit te lopen, voor de rest ben ik niet bijzonder goed in pardrijden |
| reactie 919
|
|
|
Toch wel memorabel dat je het achteruitbesturingssysteem van die pony gevonden hebt, vind je niet? |
| reactie 920
|
|
|
XD Maar ik ga zodadelijk, we gaan uit eten :-/ Als ik plots weg ben, ik ben eten |
| reactie 921
|
|
|
Ooh, op restaurant, altijd leuk! Kies iets lekkers om te eten hé en geniet ervan Smakelijk alvast! |
| reactie 922
|
|
|
Dankjewel, Italiaans is altijd lekker |
| reactie 923
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geen van de vier ken ik... - Heb vooral geshred (=gitaarspeel stijl voor wie het niet weten) en double tapping (=ook gitaartechniek) om wat aan solo's te werken. Voor de rest heb ik vrijwel niks gedaan |
| reactie 924
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Evi, sorry voor de late reactie, maar eigenlijk vind ik het heerlijk om te doen... En Esmée, dan ben ik nog een beginner, want ben er nog maar 1x afgevallen |
| reactie 925
|
|
|
Lisanne, 5 keer gevallen, keer van een Shet's rug gegleden zonder zadel - Ik ben eten, later iedereen |
| reactie 926
|
|
|
Ik val al van een paard af voordat ik er op ben gaan zitten :-/ Weet iemand toevallig ook een site waar je bandshirts kan kopen? Die ik hebben wil heeft Large in large of in vrouwenkleding -.- |
| reactie 927
|
|
|
Later, en eetsmakelijk! |
| reactie 928
|
|
|
Wat voor eten ben je dan? |
| reactie 929
|
|
|
Nee, Large is ook de enige site die ik ken voor bandshirts.. - Fijn dat je zo'n leuke passie hebt, Lisanne - Hoe lukken de liedjes en technieken op je gitaar, Patros? |
| reactie 930
|
|
|
Ken eigenlijk helemaal geen sites waar je bandshirts kunt kopen Evi, dat is zeker fijn! Ben ik weer van de straat |
| Naar boven | |