Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oke, ik zal het proberen te onthouden, Corine Ik ben Esmée ^^ |
| reactie 977
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Hallo Corine Goedemiddag trouwens allemaal, moest ff ergens heen *zucht* |
| reactie 978
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Toch handiger wanneer je forumnaam je werkelijke naam niet zo cryptisch verhult... |
| reactie 979
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij bent een van de weinigen die z'n echte naam in z'n accountnaam heeft |
| reactie 980
|
|
|
Dat is waar ja... (al is mijn accountnaam ook deels mijn echte naam...) |
| reactie 981
|
|
|
Des te meer ik schrijf, des te meer ik mijn geschreven gedachtes en meningen ga afbreken tot wat ze in essentie toch zijn; woorden zoals die van een ieder ander. En des te minder ik schrijf, des te meer voel ik me geneigd mijn belevingswereld neer te zetten, daarmee de gedachtes te concretiseren tot woorden, de mijne tot die van jullie makend. Ironisch hoe ik nu vol zelfkritiek terugkijk op de eigenlijk niets onthullende tekst die ik jullie net heb geschreven. |
| reactie 982
|
|
|
En Nathan heeft zijn naam er ook instaan. En ik heb ergens een verwijzing :3 - Jeej, oma bezoeken -.- "Je bent nog donkerder gekleed als anders, haha." niemand lachen, enkel zij. Oke, tot later iedereen |
| reactie 983
|
|
|
Ik draag geen zwart meer als ze iets donkerders uitvinden dan dat |
| reactie 984
|
|
|
Volgens mij heb ik echt weinig zwart |
| reactie 985
|
|
|
Ik heb ook weinig zwart, enkel een aantal zwarte v-hals shirts maar dat beeldt ook weinig duister uit eigenlijk. |
| reactie 986
|
|
|
Ik heb alleen drie zwarte t-shirts. Ben nu bezig om bloedsporen te maken op een zwarte koffer |
| reactie 987
|
|
|
Mensen bang maken |
| reactie 988
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooie dag vandaag, hele dag Poerim feest gevierd. Lekker gedanst door de straten. Mensen worden gewoon hun auto uitgetrokken om mee te dansen Vanmiddag een lekkere bbq gehad, met veel kippenvlees. morgen naar Jeruzalem |
| reactie 989
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Na, Esmée, draag wat je wilt. Ik mag bijna nooit zelf kiezen van m'n mama -_- Nu ja, ze keurt mijn smaak altijd af -.- _ Ik heb echt NIKS meer om aan te doen -.- _ Deze ochtend een nylonkous kapot getrokken -.- vijf euro, zo in de vuilbak. Die waren niks waard. Die van 2 euro, die zijn zelfs van betere kwaliteit -.- _ Hehe lol Jeruzalem |
| reactie 990
|
|
|
Mijn moeder keurt het ook af, maar ik draag wat ik wil. Ik heb een stuk of 4 zwarte shirts, van de 6. Ik heb heel weinig kleur. Ben weer weg, ben associaal. |
| Naar boven | |