Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
The Mentalist kijk ik some, Evi V keken mijn ouders. En nu kijken ze Cordon, ga ik ook denk ik meekijken. Het liefst kijk ik Castle |
| reactie 902
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Fijn dat die "ruzie"of hoe je het ook wilt noemen, niet hier wordt uitgevochten... En Esmée, het is maar net wat je leuk vindt. Maar ik vind een steigerend paard terwijl je geen beugels aan hebt niet heel erg leuk ofzo... |
| reactie 903
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Castle komt altijd na The Mentalist, niet? Of althans, dat was vroeger zo. Want ik keek daar altijd zo de eerste 5 minuten van en dan stopte de opname xD Cordon ken ik niet, over wat gaat dat juist? |
| reactie 904
|
|
|
Heb van al die series nog nooit gehoord |
| reactie 905
|
|
|
Cordon, euhm, iemand komt in een container aan en die heeft een virus of zo, hele stad word afgesloten, het lijkt me een leuke serie Lisanne, wat was er gebeurd dan ? :o |
| reactie 906
|
|
|
Die Cordon ziet er inderdaad wel een interessante serie uit! - Lisanne, tuurlijk is het niet ernstig dat je er nog nooit van gehoord hebt. Maar zolang je maar weet dat het suuuuuper goede series zijn |
| reactie 907
|
|
|
Ik weet niet wie er allemaal VTM heeft, dus ik weet niet wie Cordon kan bekijken :s Maar ik ga h'm proberen te volgen, al is de eerste opname mislukt urh xD |
| reactie 908
|
|
|
Haha, oke Evi, dat zal ik onthouden! Esmée, was een jong paardje dat niet zo'n zin had in aansingelen... Maar ben blijven zitten! |
| reactie 909
|
|
|
Lisanne, singel jij zittend op je paard aan o.o ? Maar ben blij dat je niet bent gevallen |
| reactie 910
|
|
|
Jep |
| reactie 911
|
|
|
Ik kon amper mijn beugels van op een paardenrug regelen (oke, overdreven, ik kon het, maar het was lastig xD) laat staan aansingelen |
| reactie 912
|
|
|
Haha, beugels kan ik zelf, maar met aansingelen werd ik geholpen |
| reactie 913
|
|
|
Wat is aansingelen juist? Ik heb vroeger ook nog een tijdje aan paardrijden gedaan, maar dat was niet in een manege ofzo. Ik vond het wel super leuk! Jammer genoeg ben ik nooit tot springen toegekomen - Kan je goed paardrijden, Lisanne? |
| reactie 914
|
|
|
je weet de singel?! Die strak trekken Beetje vreemd om van jezelf te zeggen of je goed of niet kunt rijden... |
| reactie 915
|
|
|
Ik zal mijn vraag anders stellen, doe je dat heel graag en val je niet te vaak van je paard? |
| Naar boven | |