Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 886
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zonder gemene bedoelingen hoor, maar nu heeft ze wel een reden om te slaan. Je begint bijna op Summer te lijken - Summer, je moet, zacht uitgedrukt, je bek houden over haar opa. Als iemand in jouw familie komt ye overlijden door kkr zou je het dan nog zo leuk vinden om zo over mensen te praten? - The Beautiful People - Marilyn Manson, geweldig nummer |
| reactie 887
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Zeker erg mooi nummer! Heb volgens mij echt wat gemist hier, *zucht...* |
| reactie 888
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Schattig beestje, Bart - Emma, komaan, geef het nu niet op. We verwachten je nog wel hier hoor! - Lisanne, ja hoor, het schrijven gaat hier heel vlot, zoals je net al opmerkte |
| reactie 889
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Uhm Excuseer Patros, als ze bij m'n thuis WAS deed ze dat altijd. Weet je wel niet hoe dat is? Dat is kwetsend! Aan wat heb ik dat verdiend?? En Summer, die kan de pot op. |
| reactie 890
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, haal verdomme adem, log uit en laat dit topic gerust. Je weet dat ik altijd mensen sla. En ga nu niet klein zerig doen, het was niet zo hard. Vraag aan Milo wat hard is. Ik sla vriendschappelijk, iedereen heeft al eens een mep van me gehad. En hoe deed jij dan bij mijn thuis ? Mijn zus buitensluiten, oke, ik wou haar er ook niet altijd bij, maar als je "Ze logeert er toch niet bij, hé?" gaat zeggen, dan overdrijf je. Als je me nog wilt beschuldigen, uitschelden, wat the hell dan ook: Privé Bericht. Ieder bericht over mij hier negeer ik gewoon doodhard. Dankjewel. - Een plantencentrum met oortjes in en de Unplugged in NY CD op is bijlange niet zo slecht |
| reactie 891
|
|
|
Ok, ik je zus buitensluiten? Je was altijd megahard voor haar. En soms als je me sloeg, zei je zelfs: 'Ok, die was misschien 'iets' te hard..' En ik verlaat dit topic nie, speciaal voor jou! EN IK BEN NIE KLEINZERIG. GVD. _ Leuk seg. |
| reactie 892
|
|
|
Nee, je doet klein zerig |
| reactie 893
|
|
|
Wtf Patros? alsjeblieft, IK BEN DIT BEU. NIEMAND STAAT OOIT AAN MIJ KANT? EN WTF IK DOE NIE KLEINZERIG, _ ESMéE, HET LIEFST ZOU IK BIJ JE THUIS GAAN AANBELLEN, EN ALS JE ZOU OPENDOEN, ZAL IK JOU EENS KLEINZERIG LATEN VOELEN. GVD LAAT ME GERUST, IK HEB JA FACKING COMMENTAAR NIE NODIG |
| reactie 894
|
|
|
Emma, als je bij mijn thuis ankomt kan je twee ouders en een zus verwachten die je extreem kwaad aankijken. En hou je hand van de shift of caps af. Je doet wel kleinzerig, anders zou je stoppen en niet in hoofdletters typen. |
| reactie 895
|
|
|
Och joh, ik moest wel weten, al vanaf het beginl dat je zo iemand was die n arrogant iemand was, die alleen maar om zichzelf gaf en niemand anders. en je zus ofzo kan me niks schelen, dit gaat tussen ons, en niemand anders. |
| reactie 896
|
|
|
Emma. Privé Bericht. Patros, Mandy, Nathan of wie dan ook heeft hier niets aan. Hier blijven zeuren is pas om jezelf geven. |
| reactie 897
|
|
|
Ik vind het eigenlijk ontzettend jammer dat deze ruzie op een computerscherm afgehandeld wordt, voor iedereen te lezen. Eigenlijk schrikt dit forum me hoe langer hoe meer af en dat zal misschien niet alleen voor mij gelden. Ik heb er geen problemen mee dat jullie een meningsverschil/ruzie hebben, maar ik vind het wel vrij onnodig om hier iedereen bij te betrekken. Ik wens jullie allebei wel veel sterkte, maar ik ga geen kant kiezen. |
| reactie 898
|
|
|
@Evi, dat is juist wat ik haar wil zeggen. Dat niemand behoefte heeft aan deze ruzie op het forum. En je hoeft geen kant te kiezen, niemand hoeft dat. - Iemand nog wat gedaan vandaag ? |
| reactie 899
|
|
|
Hoe kunnen wij je met rust laten als jij dat niet bij ons doet hmm? Als je het commentaar niet nodig hebt, waarom respond je ons dan nog steeds? |
| reactie 900
|
|
|
Ja, dat had ik al gemerkt Esmée, bedankt - Ik heb vandaag een hoop van mijn opgenomen series bekeken! Ik volg V, Grey's Anatomy, The Mentalist en Sleepy Hollow. Is er nog iemand die dat kent? |
| Naar boven | |