Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lekker droog Bart - Mag nu ook wel hoor. €5.- per 250 gram :$ |
| reactie 872
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Hmm misschien vanavond maar pannenkoeken bakken dan Vandaag ontdekte ik een eendennest in de tuin (onze tuin is vrij groot). De hond heeft nu iedere keer dat ik hem in de tuin laat ruzie met mamma eend... Ik denk dat ik ze het gewoon laat uitvechten, mijn hond is best een bangeschijterd en die eend bijt wel van zich af. |
| reactie 873
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haal een glas water iedereen - Zus heeft buikpijn en steekt de schuld op mij, Jinxx maakte haar misselijk -,- |
| reactie 874
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Leuk, zo'n eendennest Met onze hond kunnen we dat niet forceren. Hij loopt regelmatig met egels rond waarmee hij speelt alsof ze een bal zijn. Zo heeft hij er al vele doodgebeten. Hij heeft ook al eens een vos doodgebeten en laatste vakantie heeft hij 2 andere honden aangevallen. Dan heeft hij ook al 2 keer mijn jonge neefje gebeten. Echt een afgrijselijk beest soms... |
| reactie 875
|
|
|
Mijn hond kan soms wat impulsief zijn, dat als je met hem speelt dat hij opeens hapt en gaat grommen. Maar naar dieren die kleiner zijn dan hij is hij eigenlijk nooit gemeen, soms dan jaagt hij op konijnen maar als hij er dan eenmaal eentje heeft neemt hij hem tussen de poten maar verder niets. |
| reactie 876
|
|
|
Dat klinkt als een vriendelijke en lieve hond Mijn andere hond (een maltezertje) is ook super lief. Zij is een schatje Welk ras is jouw hond, Bart? |
| reactie 877
|
|
|
Het is een Grand Basset Griffon Vendeen. Mensen spreken me in het bos altijd aan dat ze het de mooiste hond vinden die ooit gezien hebben Maltezers zijn trouwens ook heel leuk |
| reactie 878
|
|
|
Ik ben het ras even gaan opzoeken, want ik kende het niet. En inderdaad, die beestjes zien er heel schattig uit, zo met die korte pootjes en die lange oren Hoe heet hij/zij? Mijn maltezer, Nina, luistert ook niet altijd zo goed hoor. Tenzij je snoepjes hebt, dan is het net een circushondje dat allerlei kunstjes doet om een koekje te krijgen. Zo kan ze dansen op haar achterpoten en als een stokstaartje gaan zitten, heel schattig. Onze andere hond is een Duitse herder. Ook een mooi beest en lief voor ons en één van de katten. Voor de rest is hij vrij dom, bang en daardoor best gevaarlijk |
| reactie 879
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik wou dat ik ook een hond had Mijn buren hebben een Jack Russel, maar die hing al vier keer aan mijn been, dus hoe ik liever afstand van dat raar beest. Jacky de Jack Russel |
| reactie 880
|
|
|
CC is toch vager vind ik, bij Jake zit gewoon een steekje los, of 4 - Ik wil zo graag naar Dokkum Open Air!! :o |
| reactie 881
|
|
|
En jij denkt dat je IQ hoger is dan 80 |
| reactie 882
|
|
|
http://s963.photobucket.com/user/TheSUCKCrew/media/VID_20131123_160810.mp4.html dat is em |
| reactie 883
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Menen jullie deze?! 102 nieuwe berichten van praatje slaan?! |
| reactie 884
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Esmée, ik wil dat je dit weet: Ik heb je altijd graag gemogen, maar op een punt, als je mensen begint te slaan zonder een reden, weet je al hoe het gaat aflopen. Als je dat doet, verdien je zulke vrienden of mensen niet. _ Dag mensen, tot nooit. |
| reactie 885
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Emma?! Waarom tot nooit?! |
| Naar boven | |