Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 856
|
|
|---|---|
|
FROYO Berichten: 16 |
Zo dan woon je goed daar geen huur gas water licht |
| reactie 857
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ja Patros, om er even een paar te noemen: Mayhem, Burzum, Darkthrone, Emperor, Gorgoroth, Thorns, Taake, Immortal, Thou Shalt Suffer. Dat is zo'n beetje de hele vroeg noorse metalscene op een rijtje hehe. |
| reactie 858
|
|
|
FROYO Berichten: 16 |
Is er nog iemand ik heb elke keer als ik een topic wil sturen dan een fout melding en dan moet ik me bericht aan passen en er staat geen nieuw bericht plaatsen.... |
| reactie 859
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vraag het em zelf. Ik heb nog steeds niet gelezen van jou waar ik echt woon, leg es uit - Thnx Bart |
| reactie 860
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik word wakker, lees dit en moet al direct lachen. Summer, je kan overdrijven, maar niet overdrijven met overdrijven héh. Nog moorden waarvan nooit wat in de krant/ op het nieuws komt opgelost misschien ? Waarschijnlijk, hoogbegaafde doen dat graag, héh ? Wel, succes met liegen tot je er ongeloofwaardig word. Oh wacht, ben je al. - Goedemorgen iedereen ~ |
| reactie 861
|
|
|
Een Nederlands oerwoud waar een dier voorkomt die alleen voorkomt in Marokkaanse en Argentijse dennenbossen, hoe slecht wil je de leugen hebben? |
| reactie 862
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Whahaha oke dit maakt me weer happy xD Toch grappig zo. Uilen in een oerwouw die jou licht geven om je nagels te lakken. Die uil heeft zeker een lamp gegeten en nu lichtgevende ogen of wat ? XD Als je iets bedenkt, bedenkt dan iets goeds |
| reactie 863
|
|
|
Pils een oerwoud in Nederland en een dier dat in alleen Marokko leeft is ook zo logisch -.- |
| reactie 864
|
|
|
Ja precies we hebben wel berber apen toch ? maar in de dierentuin xD |
| reactie 865
|
|
|
En ik lak ook zo graag mijn nagels. Hoe weet ze mijn geheim? |
| reactie 866
|
|
|
Stiekem zit ze nu naar je te gluren en houd ze je in de gaten. Ik denk dat ze een crush op je heeft xD |
| reactie 867
|
|
|
Ze is dan niet de enige - Ik bedenk me opeens iets... Ze IS de uil!! (srry, ben weer wat melig/droog) |
| reactie 868
|
|
|
Whaha zozo :p Hahahaha dan kan ze romantisch licht op je schijnen |
| reactie 869
|
|
|
Das wel een licht puntje ja |