Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik ga eens slapen vrienden, morgen lekker fris en monter Goede nacht iedereen! |
| reactie 842
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geestig Summer, maar de meeste geesten zijn aardiger. "Pleeg zelfmoord" en dan? Voel je je voldaan omdat je iemand hebt gedood aan cyberpesten? Ik heb geen bril, dus ook geen gat erin Wij kunnen niet tegen jou. Bart is een aardige gast, hij doet niks verkeerds |
| reactie 843
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Liever zelfmoord als jou moeten te zijn .. Wat heb ik je eigenlijk misdaan dat ik zelfmoord zou moeten plegen ? |
| reactie 844
|
|
|
"Je bent emo" is geen enkele reden. Kom met een goede reden aub - Edn moord op Cluedo zeker? |
| reactie 845
|
|
|
He Summer, ik ben met Oliver getrouwd, heb een uitnodiging van Obama gehad en was getuige op de trouw van Kate en William btw. |
| reactie 846
|
|
|
Tsja, met wie heb jij geen ruzie? |
| reactie 847
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik erken het niet als ruzie Je zal zeker sterk gedesillusioneerd zijn door een mentale stoornis. Dat is de enige verklaring die ik kan vinden voor dit gedrag. Vandaar dat ik je nog tolereer, Summer. |
| reactie 848
|
|
|
FROYO Berichten: 16 |
Hoi luitjes |
| reactie 849
|
|
|
Hoe neemt men hier eigenlijk contact op met de admins? |
| reactie 850
|
|
|
Ze plaatsen vooral het nieuws van de site. Besto lost problemen op en Admin staat in de topic over facebook |
| reactie 851
|
|
|
Nou, volgens mij valt er hier wel een probleem op te lossen. |
| reactie 852
|
|
|
Ik ga slapen iedereen, tot morgen |
| reactie 853
|
|
|
K hoop het wel... - Weet jij trouwens nog een andere blackmetal bands Bart? - Tot morgen Esmée |
| reactie 854
|
|
|
Ironisch met de naam Summer - Zeg de woonplaats en de straat waar ik woon. Bluf |
| reactie 855
|
|
|
FROYO Berichten: 16 |
Maak dat wat uit waar iemand woont.... |
| Naar boven | |