Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 826
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Summer, anoniem mag je best je mening zeggen, maar ook online kan je mensen kwetsen. Heb daar besef van. Behandel mensen zoals jij graag behandelt zou worden, dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken Wie zijn volgens jou dan de rijke mensen en wie de armen? |
| reactie 827
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bart, oh, dat maakt nu echt niets uit, iedereen heeft zijn mening Summer, mag ik je nu please vragen wat je probleem is ? Als ik een oude kleuter ben, wat ben jij dan ? Jij bent veels ouder. |
| reactie 828
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Het leeftijdsverschil tussen jullie is ook enorm. Er zijn genoeg dingen die mij irriteren aan de mensen hier, maar dat hoort erbij wanneer verschillende mensen elkaar tegen komen. Daar moet je voorbij kunnen kijken, als dat je niet lukt blijft er slechts dit forum slechts een uitlaatklep van je frustraties, zoals het nu is. |
| reactie 829
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Net zei je nog allemaal behalve Bart, maak een keuze summer. Wie zegt dat Bart rijk is, je begint nu ook vooroordelen te strooien - Nieuwe goede band: Burzum |
| reactie 830
|
|
|
Kunnen we het misschien over iets anders hebben ? Over .. iets leukers ofzo .. |
| reactie 831
|
|
|
Wat versta jij onder leuk Esmée? |
| reactie 832
|
|
|
Geen idee. Alles anders als ruzies, die heb ik momenteel in overvloed. |
| reactie 833
|
|
|
Trek je er gewoon niks van aan, het ebt vanzelf wel weg - Binnenkort waarschijnlijk een Gibson V of een Fender Strat kopen |
| reactie 834
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Zondag is het scouts en we gaan een dorpsspel spelen met onze leden. Ze moeten dan zoveel mogelijk evenementen verzamelen (die verstoppen we in enveloppen op het dorpsplein) en om daar 'aanwezig' te zijn, moeten ze een opdrachtje uitvoeren Ik hoop op mooi weer |
| reactie 835
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Patros, ik heb een paar dagen terug nog een London City buizenversterker van 100 watt mogen ontvangen. Nu kan ik eindelijk tegen de drummer op :p |
| reactie 836
|
|
|
Tof Evi - Laat me raden, een gitaar Patros ? :s - Mijn zus is te idioot voor deze wereld, ze logeert op mijn kamer; "Sorry als ik veel naar de deur kijk, maar ik ben bang van Jinxx op je poster .." |
| reactie 837
|
|
|
Moet je die poster op de deur hangen Yep, hoe raad je t toch? - Nice Bart Ik moet het voorlopig nog doen met mijn Peavey versterkertje |
| reactie 838
|
|
|
Nah, Andy en Ash hangen op de muur naast de deur BMTH komt OOK op Graspop -,- waarom als ik nog te jong ben -,- |
| reactie 839
|
|
|
Leuke wachters heb je - Als je oud genoeg bent komen ze ook nog wel |
| reactie 840
|
|
|
Summer, volg je me, gaan we gezellig samen ? |