1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [7]

datum 14-03-14 19:16
reactie 811
Verwijderde gebruiker
Daar gaan we weer -,-
Niemand heeft er wat aan Emma, als je me hier gaat uitschelden. Doe dat dan via bericht.
datum 14-03-14 19:19
reactie 812
Patros-Fibros
Dan heb ik dat 'voor schut zetten' gemist met het lezen, praten over muziek is ook zo beledigend
-
Haal je hand van de shift of capslock af, typt een stuk gemakkelijker
datum 14-03-14 19:23
reactie 813
Verwijderde gebruiker
Ik moet gaan nu, iemand bezoeken enzo, tot later Patros ^^
reactie 814
Patros-Fibros
C U Es
reactie 815
Verwijderde gebruiker
Patros, sorry maat, maar je helpt niet. Ik haat Esmée, met m'n hele hart. Ze heeft me belazerd. 12 jaar goeie vrienden, en nu. Boem Stopt het. Maar Esmée, hou je niet in. Doe wat ik doe. Wees blij dat je nu eindelijk van me af bent. Ik had het wel al door dat je me niet mocht. Vandaar dat onverwachts geslaag enzo..
datum 14-03-14 19:50
reactie 816
Verwijderde gebruiker
Eigenlijk 9 jaar, Emma, maar oke.
datum 14-03-14 19:54
reactie 817
Patros-Fibros
Ik help alleen degene die stopt als een ander wil dat je stopt
datum 14-03-14 19:58
reactie 818
Verwijderde gebruiker
Emma, als je dit nog leest, scheld me uit via bericht en stop met me te bellen, ik neem echt niet op. Je voice mail was heel stoer trouwens.
-
Ik ga maar even sociaal doen met die mensen.
edit; wat een vriendelijke mensen -,- 'je zal nog wel een goede muziekstijl ontdekken.' Zeggen ze nadat je hen BVB, SS, A7X, .. hebt laten horen omdat ze willen weten wat je luisterd ..
datum 14-03-14 22:44
reactie 819
Bartart
Ik vind het nou ook niet echt de meest briljante bands hoor. Kwalitatief is er niks mis mee, maar het mist creativiteit. Ik heb bij al die nummers slechts een gevoel van "Oh, dit doet me denken aan....".
Maar misschien als je er meer naar luistert dat je waarde gaat hechten aan de nuances die er wel in zitten. Dat is met alles wel zo eigenlijk.
Het is trouwens wel een leuke basis voor een muziekstijl hoor, maar het is weinig persoonlijk.

Ik ben al een hele tijd niet gelukkig geweest. Het voelt alsof de wereld langzaam zijn wonderen verliest, tegelijkertijd lijkt alles alsmaar onbegrijpelijker te worden. Het leven voelt als toets waarbij al mijn inzichten slechts normaal geacht worden en al mijn onwetendheid keihard bestraft wordt.
datum 14-03-14 22:55
reactie 820
Patros-Fibros
Het is wat je muzieksmaak is, je verandert niets.
Wat vindt jij, buiten Burzum, briljante bands dan Bart?
-
Het leven is een toets, jij zal zeker slagen
datum 14-03-14 23:08
reactie 821
Bartart
Het leuke aan echt briljante muziek is dat het buiten de ingekaderde paden van haar genre treedt. Als een band dat kan, dan vind ik het briljant. Burzum is inderdaad een voorbeeld daarvan, die band stamt nog uit de 1st metal wave. Dat waren pioniers. Ik houd van muziek die echt uit het hart komt, niet van die "my girlfriend broke up with me so I HATE EVERYONE AND I HATE GOD AND I EAT HUMANS" muziek, waarbij het allemaal maar schijn is.

Bedankt summer, maar ik ben aardig gek in het hoofd volgens mij.
Die uitgesproken meningen die kunnen trouwens wel interessant zijn soms, maar als het slechts bij slecht onderbouwde hersenspinsels blijft kan ik er lastig over mee praten.
datum 14-03-14 23:17
reactie 822
Springbok96
Fijn voor jou, Summer.
Mag ik ook even vragen je mening minder uitgesproken en op een vriendelijke manier te verwoorden? Dat zou ik ten zeerste appreciëren
datum 14-03-14 23:27
reactie 823
Bartart
Ik heb inderdaad een aantal lelijke gedichten. Dat je het moet uitdrukken, daar snap ik de waarde niet van. Zelf heb ik bijvoorbeeld nu al spijt dat ik iets heb gezegd over die bands van Latoya, ik mag dat dan wel vinden maar liever had ik het gewoon niet uitgesproken. Wat bereik ik daarmee, anderen mogen hun smaak hebben en daar hoeft niets aan te veranderen.
Het is zo'n belangrijkdoenerij als je iedere gedachte die je hebt moet uitspreken. We zijn echt niet zo speciaal.
datum 14-03-14 23:30
reactie 824
Springbok96
Sommige gedachten hoeven inderdaad niet per se verwoord te worden.
Maar Bart, iedereen is speciaal. Ieder op zijn eigen manier!
Gaat het trouwens al wat beter met jou? Heb je al wat meer slaap gehad?
datum 14-03-14 23:33
reactie 825
Patros-Fibros
Wat wil je aan overbevolking doen dan? Je kunt het niet tegen gaan, nooit weer
-
"And I eat humans" ligt bij Burzum. Euronymous vond Dead wel een lekker hapje in zich hebben ^^
-
Je bent gek Bart, maar wel prettig gek
-
Een bejaarde kleuter. Ja, en mijn oma is 5 jaar oud zeker?
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [7]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.